Volkswagen namerava investicijo izpeljati skupaj s partnerjem, ki ga še ni razkril, pišejo nemški mediji. V družbi so že pred časom poudarili, da bodo brez lastne proizvodnje baterij težko dosegali odlične rezultate, takšno pa je tudi mnenje strokovnjakov. Glavni vir baterij za Volkswagnova električna vozila sta trenutno južnokorejski proizvajalec LG Chem in kitajski CATL. Odvisnost od dobaviteljev v prvi vrsti pomeni višje stroške, obenem pa prinaša razvojno odvisnost od družb, ki oskrbujejo tudi tekmece.

Volkswagen želi do leta 2028 izdelati 22 milijonov električnih vozil, s tem pa pomembno prispevati k izpolnjevanju zaveze, da koncern do leta 2050 postane popolnoma ogljično nevtralen. Ob tem so strategijo prehoda na električen pogon podkrepili s predstavitvijo novih modelov, ki temeljijo na popolnoma novi platformi, namenjeni izključno električnim vozilom.

Prvi iz te družine je avto kompaktnega razreda ID.3. Prednaročila za prvo serijo novega modela pod imenom 1st, ki bo omejena na 30.000 vozil, so v Evropi odprta že od začetka maja. Že v prvem dnevu naj bi po poročanju nekaterih tehnoloških portalov zbrali 10.000 prednaročil.

Pomemben Volkswagnov razlog za tako velik poudarek električni mobilnosti je po ocenah analitikov t. i. afera dieselgate, ki je izbruhnila leta 2015, ko je Volkswagen priznal, da je v številna vozila z dizelskim motorjem vgradil nelegalno programsko opremo, ki je v času testnih meritev izpušnih plinov umetno začasno omejila njihove izpuste. Afera je družbo do sedaj stala več deset milijard evrov v obliki odškodnin in kazni.