Gre za revidirane konsolidirane rezultate skupine. V konsolidacijo so zajeli 108 družb, nad katerimi ima Agrokor nadzor, med njimi jih ima na Hrvaškem sedež 53. Največje gonilo rasti Agrokorjevega dobička v letu 2018 je bila trgovina na drobno in debelo, torej Konzum na Hrvaškem in Mercator v Sloveniji. Dobiček iz poslovanja v trgovski panogi se je povečal za 133 odstotkov na 1,2 milijarde kun (162 milijonov evrov), je izredna uprava Agrokorja danes objavila na spletni strani družbe. Uspeh celotnega trgovskega segmenta družbe je rezultat okrepljenega oglaševanja in bolj kakovostne ponudbe ter boljšega upravljanja z operativnimi stroški, so pojasnili. Prihodki od prodaje v trgovini na drobno in debelo so se sicer v primerjavi z letom 2017 zmanjšali za 3,9 odstotka na 29 milijard kun (3,9 milijarde evrov).

Navedli so še, da je skupina v Sloveniji obdržala približno enako raven prihodkov kot v letu 2017, medtem ko so se prihodki na ostalih trgih skrčili, kar je predvsem posledica odpiranja novih trgovin tekmecev, predvsem v Srbiji in Črni gori. Celoten Agrokor je lani skrčil stroške za skoraj 11 odstotkov oz. za 4,7 milijarde kun (635 milijonov evrov) na 39,2 milijarde kun (5,3 milijarde evrov). Po plačilu davkov je leto 2018 končal z 1,4 milijarde kun (189 milijonov evrov) čiste izgube, kar je občutno manj kot v letu 2017, ko je bilo izgube za skoraj 6,1 milijarde kun (823 milijonov evrov).

Izredna uprava je še poudarila, da so lani uresničili vse glavne načrte, kot je poravnava z upniki in začetek priprav za njeno implementacijo, ki je bila uspešno sklenjena v letošnjem prvem četrtletju. Med prednostnimi nalogami v letu 2019 so izpostavili operativno prestrukturiranje in pripravo nove strategije Fortenove grupe.