Pri tem pridemo do naslednjih pomembnih razlik. Če malce pretiravamo, smo namreč tu in tam dobili občutek, da so pri Škodi pri snovanju avtomobila v prvi plan dali vse zares ključne, poglavitne elemente in pri tem morda malenkost pozabili na kakšen »bombonček«, pri Citroënu je po drugi strani simpatičnih detajlčkov precej, obenem pa nekaj malega umanjka pri kakšni ključni komponenti. V karoqu se tako voznik sreča z udobnim sedežem, urejenim in kakovostnim delovnim okoljem, s hitro in enostavno delujočim infozabavnim sistemom z zaslonom na dotik ter ločenimi gumbi za prezračevanje in še kaj. Ob tem so dobrodošla sprememba tudi digitalni merilniki za volanom, a kljub vsemu v primerjavi s tekmecem vse skupaj deluje malce pusto. Pri C5 je pač vse bolj »živahno«, razgibano in pisano. Sedež je še bolj podoben fotelju v dnevni sobi, a ima tudi manj bočnega oprijema, materiali pa so mestoma izredno kakovostni. No, po drugi strani pa je ob tem tudi precej več trde, na otip cenene plastike, upravljanje različnih nastavitev pa je zavoljo tega, ker vse poteka prek glavnega, bolj slabo odzivnega zaslona in ob pomoči nekaj improviziranih, prav tako za dotik občutljivih in slabo odzivnih površin (in ne gumbov), zamudno in počasno. Saj se tudi na to voznik navadi, a kaj, ko smo imeli hkrati opraviti s toliko enostavnejšim in odzivnejšim Škodinim sistemom. Na zadnji klopi medtem oba ponujata veliko prostora, dolgini pa se bodo za čuda bolje počutili v nekaj krajšem (4,38 : 4,5 metra) karoqu, četudi boste pri C5 vzdolžno premične sedeže (pohvalno!) pomaknili nazaj. No, če bodo zadaj sedeli trije, pa jim bo udobneje v francozu, ki ima v širino več prostora, prav tako navduši njegov prtljažnik (že v osnovi pogoltne 580 litrov), pri čemer si tudi nekaj manjši karoqov (521) zasluži zgolj pohvale.

Razlikujeta se tudi med vožnjo. Pri čemer sta imela na vse skupaj še najmanj vpliva oba dvolitrska dizelska motorja, karoqov s 150 konji (110 kW) in aircrossov s 177 KM (130 kW), pa tudi to, da je imel prvi ročni, drugi pa samodejni menjalnik, ni igralo bistvene vloge. Bolj ciljamo na to, da bo karoq, ki se je resda pohvalil s štirikolesnim pogonom (pri C5 ga sploh ni na voljo, sistem grip control, ki pomaga na slabših podlagah, pa bo za tiste, ki ga potrebujejo, le slaba uteha), zadovoljil voznike različnejših profilov. Tako tiste, ki imajo radi dinamično vožnjo in odziven volanski mehanizem z malo nagibanja v ovinkih, kot tiste, ki jim je pomembno udobje. C5 medtem prav vse stavi na slednje – in je pri tem zares izjemen! Vse je mehko in ponuja skorajda že občutek lebdenja, tudi na slabih cestah. Če kaj, zmoti le dokaj glasen dizelski motor. Karoqov je bil namreč tišji in nam je ob tem na testu v povprečju porabil tudi pol litra (6,5:7) goriva manj.

Tako testni karoq sportline kot C5 aircross shine sta se lahko pohvalila z bogato opremo, morda je imel malce dražji francoz (34.250:30.660 evrov) še kakšno malenkost več ter ob tem tudi samodejni menjalnik in nekaj konjičev plusa. A po drugi strani se je škoda lahko pohvalila s štirikolesnim pogonom, tako da pod črto razlika v ceni ni velika in ne ključna. Več pa v sklepu.