Tako Thyssenkrupp kot Tata sta zavrnila nadaljnje popuščanje Bruslju, saj bi s tem tako zmanjšala sinergije, ki sta jih pričakovala od združenja svojih poslov na stari celini, da bi bila ekonomska upravičenost projekta postavljena pod vprašaj, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Hkrati je nemški industrijski koncern danes zavrgel predlog, da bi se razdelil na dve različni skupini - za industrijo in za materiale -, s čimer je verjetno močno razočaral izvršnega direktorja Guida Kerkhoffa. Ta je namreč računal na ta načrt. Predvideval je, da bi to poenostavilo zapleteno strukturo Thyssenkruppa, pa tudi povečalo njegovo dobičkonosnost.

Thyssenkrupp je danes napovedal še, da bo skrčil število delovnih mest, in sicer skupaj za 6000. Samo v Nemčiji naj bi se število njegovih zaposlenih znižalo za 4000, poroča nemška tiskovna agencija dpa. Cena delnice konglomerata se je na borzi v Frankfurtu že dopoldne zvišala za več kot 13 odstotkov.

Thyssenkrupp in Tata sta sicer želela vzpostaviti podjetje, ki bi bilo v polovični lasti obeh in bi se imenovalo ThyssenKrupp Tata Steel. Sedež bi imelo na Nizozemskem, zaposlovalo pa bi okoli 48.000 ljudi v 34 enotah. Skupno podjetje naj bi proizvedlo okoli 21 milijonov ton jekla letno.

Cilj združitve je bil vzpostaviti drugo največje jeklarsko podjetje v Evropi, takoj za mutinacionalnim jeklarskim velikanom ArcelorMittal. Na ta način naj bi Thyssenkrupp in Tata Steel lažje konkurirala porastu kitajskega jekla na stari celini. Evropski varuh konkurence nad združitvijo ni bil navdušen. Načrt združitve je preučeval več mesecev, skrbelo pa ga je predvsem, kako bi to vplivalo na jeklo za avtomobilsko industrijo.