Španija bo naslednje prizorišče dirke formule 1, na stezi pri Barceloni pa dirkači merijo moči že od leta 1991. Ekipe jo sicer odlično poznajo, saj na njej opravljajo večino zimskih testiranj, letos pa so bili na njih najmočnejši pri Ferrariju. Zato mnogi ocenjujejo, da je njihov letošnji začetek sezone negativno presenečenje, zaradi česar si rdeči želijo ravno v Barceloni prekiniti »zli urok« in končno postaviti svojega dirkača na najvišjo stopničko odra za zmagovalce.
Tudi sicer je prva dirka v Evropi tradicionalno tista, na kateri večina ekip predstavi prve večje novosti pri izboljšavah dirkalnikov. Dejansko ni ekipe, ki se v Španiji ne bo predstavila z močnejšimi motorji ali pomembnejšimi aerodinamičnimi popravki. Ferrari na primer bo Sebastiana Vettla in Charlesa Leclerca na start poslal z močnejšo različico motorja, te pa ne bosta dobila ekipi Alfa Romeo in Haas, ki tudi sicer uporabljata Ferrarijev pogonski sklop. »Zdaj moramo napasti z vsemi močmi. Novi deli na dirkalniku veliko obetajo, v Barceloni smo bili do zdaj odlični, končno nam mora uspeti sestaviti dobro dirko. Preveč točk smo že poklonili tekmecem. Sicer ni še nič izgubljeno, a naš zaostanek za Mercedesom v točkovanju je že kar prevelik,« pravi Sebastian Vettel, ki bo imel v ekipi vedno več dela tudi z vedno hitrejšim Charlesom Leclercom, saj Monačan ne bo več dolgo mirno prenašal moštvenih ukazov v korist Vettlu.
Pri Mercedesu medtem priznavajo, da so njihove štiri dvojne zmage na prvih štirih dirkah sezone, kar je, mimogrede, tudi rekord v formuli 1, tudi za njih presenečenje in ne odražajo pravega razmerja moči na stezi. Več pa bodo imeli v prihodnje dela z obema dirkačema, kajti Hamilton je že napovedal, da v prihodnje na startu ne bo tako »uvideven« do Bottasa, kot je bil v Bakuju. Pri srebrnih bi torej lahko v prihodnje spet frčalo perje.