Sejem Tuttofood, ki se odvija vsako drugo leto, je namenjen predstavitvi izdelkov s področja prehrambne industrije. Predstavlja predvsem mesne in suhomesne izdelke, sadje in zelenjavo, morsko hrano, alkoholne in brezalkoholne pijače, zamrznjeno hrano, mleko in mlečne izdelke, jedilna olja, pekarske izdelke, sladice in slaščice, testenine in delikatesne izdelke.

Pestro sejemsko dogajanje

V času sejma se odvije tudi več kot petsto različnih dogodkov, seminarjev, strokovnih konferenc, delavnic in kuharskih šovov, na katerih predstavljajo najnovejše trende in inovacije v prehrambni industriji. V letu 2017, ko se je sejma pod okriljem agencije udeležila skupina devetih slovenskih podjetij, se je na sejmu predstavilo več kot 2800 razstavljavcev iz 40 držav, obiskalo pa ga je več kot 80.000 obiskovalcev iz 141 držav.

Spirit Slovenija je novembra lani objavil javno povabilo podjetjem za udeležbo na sejmu v Milanu. Pod njegovim okriljem na skupinskem razstavnem prostoru, ki obsega 94 kvadratnih metrov, svoje izdelke in storitve predstavlja osem slovenskih podjetij: Alpika, Bimed, La Popsi, Organa, Pekarna Pečjak, Stork, Vina Jarkovič in Viny Greta.

La Popsi računa na nove kontakte

Neža Mlakar iz podjetja La Popsi pravi: »Sami zmoremo veliko, skupaj zmoremo vse! Nedvomno bomo kot celota privabili veliko število obiskovalcev in pokazali, da imamo ne glede na majhnost Slovenije pestro izbiro kakovostnih izdelkov, ki jih lahko ponudimo trgu. Na ta sejem gremo prvič, predstavljali bomo sadne zamrznjene deserte La Popsi, pričakujem, da bomo pridobili ustrezne kontakte, ki nam bodo pomagali odpreti prodajne poti v tujini. Takšna promocija je za nas pomembna, saj se lahko predstavimo večjemu številu ljudi ter na podlagi njihovih kritik oziroma pohval izboljšamo svoje izdelke.«