Digitalno znanje je ključno za dolgotrajni razvoj podjetij, ki se ukvarjajo s spletno trgovino. Kako postati prvo podjetje v svetu, ki bo imelo enako raven izobraženosti na področju ključnega digitalnega znanja ne glede na to, v katerem oddelku je posameznik zaposlen, so se spraševali v družbi Ceneje, ki v regiji upravlja štiri portale za primerjavo izdelkov in ponudb. Kot odgovor so ustvarili Digivolucijo – brez izjeme so vsi zaposleni opravili izobraževanje o digitalnem marketingu. Vsak, tudi vsak novozaposleni, je od avgusta 2015 svoje strokovno znanje nadgradil s certifikatom Googlove spletne platforme Digitalna garaža (Google Digital Garage), ki ga je tehnološki gigant vzpostavil kot platformo za brezplačno izobraževanje osnov digitalne poslovne kulture. Na platformi so na enem mestu zbrani brezplačni učni programi o vsem, kar je potrebno za vzpostavitev prisotnosti na spletu, izvajanje oglaševalskih kampanj na družbenih medijih, uporabo mobilnih naprav za privabljanje novih strank itd. Uporabniki lahko izbirajo med več temami, o katerih se želijo poučiti, ali pa končajo cel spletni tečaj. V Ceneje ga opravijo v celoti. Certifikat nato izdata Google in IAB Europe.

Prvi na svetu, polno certificirani

»Digitalizacija je bistvo našega poslovnega modela, saj smo že od samega začetka povsem digitalno podjetje. Razvili smo namreč platformo za primerjavo ponudb, s katero na cenovno učinkovit način potrošnikom omogočamo možnost boljše informiranosti, hitrejše odločanje ter povečujemo priročnost in varnost v procesu nakupovanja,« je povedal Darko Dujič, izvršni direktor podjetja Ceneje in član vodstva skupine Heureka. »Ceneje je postalo prvo podjetje na svetu, ki je polno certificirano, kar je kot dobro prakso prepoznalo tudi podjetje Google,« je dodal Dujič, ki ga je Google predlagal za ambasadorja Digitalne garaže v Sloveniji.

Uspeh je odvisen od ljudi

Po Dujičevih besedah je certifikat le začetek. Poudarja, da je pomembno, kako digitalno znanje v nadaljevanju izboljšuje proces dela in omogoča ključne spremembe v učinkovitosti ter komunikaciji, kar se je v podjetju zgodilo. »Zaposleni so bolj povezani z našim produktom, komunikacija med oddelki je hitrejša, manj je napak, hitreje lahko vpeljemo uporabo različnih orodij, ki omogočajo učinkovitejši poslovni proces,« je našteval in omenil izboljšano poslovno kulturo. »Digitalno znanje izboljšuje zunanjo komunikacijo zaposlenih, kar ima za rezultat zadovoljstvo strank in vzdrževanje kakovostnih odnosov z zunanjo javnostjo.«

Več zagona za inovacije in pridobivanje znanj

Sogovornik je med pozitivnimi učinki Digivolucije naštel še nekonvencionalno, »out-of-box« razmišljanje. »Ne le da zaposleni hitreje predlagajo nove ideje, samoiniciativno predlagajo tudi nova izobraževanja, še posebno takšna, ki izvirajo iz specifičnega internega znanja (UX, excel in analytics). Iz tega se razvija nova dobra praksa medsebojnega usposabljanja,« je poudaril.

Do 200-odstotna rast obiska

Digivolucija po besedah Darka Dujiča prispeva k rasti spletnih portalov podjetja Ceneje, ki jih upravljajo v Sloveniji, na Hrvaškem, v Srbiji in Bosni – dosegajo od 35- do 200-odstotno rast obiska na leto, odvisno od države. Povečuje se tudi njihova ekipa, saj so od leta 2015 za več kot 50 odstotkov povečali število sodelavcev. »Od vseh devetih držav v mednarodni skupini Heureka, katere del smo od lani, dosegamo izjemne rezultate rasti poslovanja, hkrati smo vodilni v inovativnih pristopih k razvoju procesov in produktov,« je še povedal.