V pričakovanju novega otroka britanske kraljeve družine množica fotografov dobesedno šotori pred domovanjem princa Harryja in Meghan Markle. Ne glede na hudo varovanje hiše Frogmore Cottage, kjer biva par, je nagrada za prvo fotografijo otroka tako visoka, da se paparacem obrestuje dneve posvetiti le temu dogodku. Predvsem zato, ker sta se zakonca odločila, da otroka tik po rojstvu ne bosta pokazala javnosti, torej so prve fotografije vredne toliko več.

Ameriški in britanski paparaci dobro vedo, da največ zaslužijo s fotografijami otrok, novih partnerjev slavnih ali zvezdniških porok. Zato imajo razvejano mrežo informatorjev, od natakarjev do sobaric, od voznikov taksijev do vratarjev. Zaslužek pa ni stalen, pravzaprav je popolnoma nepredvidljiv. Za najbolj ekskluzivne fotografije so bili ameriški tabloidi v času zlate dobe paparacev pripravljeni odšteti tudi šestmestne vsote. Od leta 2000 dalje so postale priljubljene fotografije vsakdanjega življenja zvezdnikov. Za največje zvezde, ujete med nakupovanjem špecerije ali pri katerem drugem popolnoma vsakdanjem opravilu, so tabloidi plačevali tudi do 15.000 dolarjev.

Potem pa se je zgodil instagram. Zvezdniki so kmalu ugotovili, da lahko zmanjšajo pritisk paparacev v svojem vsakdanjem življenju tako, da sami objavljajo fotografije iz zasebnega življenja. S tem lahko nadzorujejo količino zasebnih informacij, ki jih spustijo v javnost. Posledica tega je, da paparaci v zadnjih desetih letih vse težje zaslužijo. Sedaj fotografije zasebnega življenja povprečnih zvezdnikov v Ameriki stanejo le še okoli deset dolarjev. Mnogi paparaci so delo opustili.

Po drugi strani pa se še bolj zagreto bojujejo za najbolj ekskluzivne fotografije vročih zvezdnikov. V začetku aprila je denimo igralka Scarlett Johansson med vožnjo domov opazila pet avtomobilov s fotografi, ki so ji sledili, pri tem pa vozili izjemno nevarno. Igralka se je ustavila ob policijski postaji in prijavila nevarne voznike, nato pa v časopisih objavila javno pismo z opozorilom, da se lahko ponovno zgodi podobna nesreča, kot je bila nesreča princese Diane. Glede skrivanja kraljevega otroka so paparaci v Veliki Britaniji ogorčeni, saj so zaradi tega ob del zaslužka. 78-letni fotograf Arthur Edwards, ki je večino življenja delal za The Sun in je fotografiral pet kraljevih dojenčkov, vključno s Harryjem, je bil nad tem ogorčen. »Harry je bil vedno prijazen, z nami se je pogovarjal in hodil v pube. Odkar je poročen, pa nas niti ne pozdravi, kot da bi bili telegrafski drogovi,« se je jezil starosta britanskih paparacev. Zato zdaj spet vsi, čakajoč na fotografijo, visijo na vejah dreves pred hišo Frogmore Cottage.