Skupina Mercator je lani ustvarila 2,18 milijarde evrov prihodkov od prodaje, kar je bilo za 1,2 odstotka več kot leta 2017. Prihodki od prodaje na drobno, ki predstavljajo osnovno Mercatorjevo dejavnost, pa so se povečali za 3,2 odstotka, na 1,6 milijarde evrov. Prihodki od prodaje matične družbe Mercator d.d. so se znižali za 0,4 odstotka, na 1,18 milijarde evrov.

Po 78-milijonski izgubi leta 2016 in več kot 184-milijonski izgubi leta 2017, zaradi enkratnih dogodkov, je skupina Mercator lani ustvarila 1,6 milijona evrov čistega dobička. Mercator, d.d., je lani ustvaril 10,9 milijona evrov, medtem ko je leta 2017 izguba znašala kar 203,7 milijona evrov

Pri regionalnih dobaviteljih je skupina Mercator nabavila za 1,2 milijarde evrov blaga, kar predstavlja več kot 70 odstotkov celotne nabave. Za naložbe je bilo namenjenih slabih 30 milijonov evrov, od tega 57 odstotkov v Sloveniji. Ob tem je bilo odprtih ali prenovljenih 122 trgovin. Od skupaj 173 milijonov evrov davkov in prispevkov jih je skupina Mercator v Sloveniji plačala 120 milijonov evrov.

Neto finančni dolg se je znižal za 86,4 milijona evrov, na 771,2 milijona evrov, pri čemer učinki na znižanje zadolženosti iz naslova prodaje 10 centrov v Sloveniji v to znižanje niso vključeni. Transakcija s Supernovo je bila namreč izvedena v začetku leta 2019. Od prodaje trgovskih centrov je bilo iztrženih 116,6 milijona evrov, v teku pa je še prodaja novosadskega trgovskega centra, za katerega bi po nekaterih ocenah Mercator lahko iztržil okoli 50 milijonov evrov. Tudi v lanskem letu so v Mercatorju pod vodstvom predsednika uprave Tomislava Čižmića pripravljali teren za izvedbo največje investicije – v nov logistično distribucijski center v Ljubljani. Konec lanskega leta objavljeni natečaj za izbor projektanta je trenutno v zaključni fazi.