Baku v Azerbajdžanu bo prizorišče nove dirke formule 1, mestna steza pa predstavlja za dirkače in ekipe svojevrsten zalogaj. Med drugim je na njej tudi eden najožjih delov v letošnjem koledarju, saj morajo dirkači svoje dirkalnike dobesedno stisniti skozi vsega 7 metrov ozek prehod med devetim in desetim ovinkom tik ob grajskem obzidju. Na drugi strani pa se steza ponaša z eno najdaljših ravnin, ki meri v dolžino kar 2,2 kilometra. Dirka je že zaradi svojega mestnega značaja v minulih letih ponudila obilo dogajanja, saj se tako rekoč vsaka dirkačeva napaka lahko konča v zaščitnem zidu ob stezi.

Ekipa Ferrari bo zdaj napadla na vso moč, prve tri dirke sezone so namreč dobili pri Mercedesu, pa čeprav poznavalci ocenjujejo, da ima ravno Ferrari letos odlično pripravljen dirkalnik. Seveda se najdejo tudi dvomljivci, nekdanji prvak Nico Rosberg namreč meni, da so rdeči že pri sami aerodinamični zasnovi dirkalnika ubrali napačno pot. Nekdanji konstruktor Gary Anderson pa se s tem ne strinja, in dodaja, da ima Ferrari še vedno najhitrejši dirkalnik. »Prej ali slej se bo ta hitrost pokazala tudi na sami dirki, samo nekaj sreče še potrebujejo,« dodaja Gary Anderson.

Res pa je tudi, da postaja Ferrarijev drugi dirkač Charles Leclerc vedno bolj nestrpen, njegov ekipni tovariš Sebastian Vettel še vedno uživa status prvega dirkača, pa čeprav na stezi ni vedno hitrejši. A Monačan se bo moral za zdaj sprijazniti z vlogo Vettlovega pomagača. Vodilni možje v ekipi so namreč pred dirko v Bakuju še enkrat poudarili, da bodo, če bo treba, ponovno uveljavili ukaze ekipe. Medtem pri Mercedesu tudi umirjajo žogico, da njihovo vodstvo v skupnem seštevku še ne pomeni prav veliko. Že ta konec tedna bo lahko razmerje moči na stezi povsem drugačno.