Tam bo po nalogu cerkvenih oblasti svojo duhovniško službo opravljal vse dotlej, »dokler se njegova žena ne pokori zaradi svojih nemoralnih dejanj«. Če se kdo sprašuje zgolj o nenavadnem imenu kraja s 4000 prebivalci v okraju Čeljabinsk, velja omeniti, da je ime dobil v počastitev kozakov, ki so premagali Napoleona v bitki pri Fère-Champenoise. Povod, da se je nekaj sto hiš, raztresenih ob ravninski cesti, znašlo v širši medijski pozornosti, pa je podobno nenavaden. Greh popove žene je, da je kot lastnica lepotnega salona in za mnoge tudi prava reklama zanj nastopila ne lepotnem izboru in zmagala. Njene fotografije so zaokrožile po družbenih omrežjih, vznemirile vernike v Magnitogorsku zaradi domnevne provokativnosti, še bolj pa zaradi postnega časa, v katerem se je duhovnikova žena predala zabavnemu življenju, in posledice so bile tu. »Velik je greh, ko se duhovnikova žena tako postavlja na lepotnem tekmovanju. Če se gospa Oksana ne spokori, kolega Zotov ne bo rehabilitiran. Le kakšen je to duhovnik, ki ne more nadzirati lastne družine? Kako bo nadziral celo faro?« je bil neusmiljen Sergejev predpostavljeni, škof Fjodor Saprikin, še eden od tamkajšnjih duhovnikov Lev Baklicki pa je kaznovanje kolega dodatno spodbujal s trditvami, da se njegova žena ne vdaja grehu prvič, ampak je na spletu že objavljala svoje fotografije v kopalkah. Sergej se je na premestitev odzval skromno, z izjavo, da je »milostno kaznovan«, kaj si o vsem misli njegova (pre)lepa žena, ni znano, ruska javnost pa je razdeljena med tiste, ki imajo še en dokaz, da duhovniki eno govorijo in drugo živijo, ter druge, ki v Bibliji ne najdejo zapisa, da duhovnik ne sme imeti lepe žene.