Poslanec NSi Aleksander Reberšek je ob začetku aprilske redne seje DZ Šarcu postavil vprašanje v zvezi s traso hitre ceste od Šentruperta oz. Arje vasi do Velenja. Znova se je zavzel za traso od Arje vasi, ki bi jo zgradili hitreje, bila bi cenejša za 200 milijonov evrov, uničila bi manj kmetijskih zemljišč in terjala rušenje manj objektov. Prav tako bi povezala regionalna središča Velenje, Celje in Žalec.

»Korošci si cesto zaslužijo - že včeraj,« je opozoril Reberšek in dodal, da »hočemo cesto za Korošce, ne za gradbene barone«.

Premier se je strinjal, da mora biti vsak projekt, tudi ta, zgrajen transparentno, okoljsko sprejemljivo in v korist državljanov. Je pa opozoril na številne civilne iniciative, ki se pojavljajo ob tovrstnih projektih. »Nekatere imajo dober namen, druge spet drugačnega,« je menil. Dodal je tudi, da na splošno velja, da bi vsi želeli cesto in drugo infrastrukturo, a ne mimo njih.

Šarec: Izvedbena dela se intenzivirajo

»Prav je, da se pogovarjamo, da izmenjamo stališča, a trasa, ki je sedaj predvidena, je bila izbrana po dolgih, mučnih postopkih,« je nadaljeval Šarec. Poudaril je, da nobena od dveh tras do Velenja ni idealna in bo vsaki od tras kdo nasprotoval, sta pa bili obe ocenjeni »z vseh možnih vidikov«. »Če želimo, da bomo začeli tretjo razvojno os res graditi, da bomo res enkrat dočakali tudi odprtje, moramo nehati s temi večnimi premetavanji sem in tja in spreminjanjem tras,« je opozoril.

Izvedbene aktivnosti na tretji razvojni osi se intenzivirajo, veliko dela je opravljenega, ostaja pa še problem finančne konstrukcije, je spomnil Šarec. »Mislim pa, da ministrstvo precej dela na tem,« je povedal. Dodal je, da se seveda lahko osebno angažira in vse še enkrat preveri. »Vendarle pa si vsi želimo, da se gradnja čim prej začne,« je izpostavil.

Če ne bomo hitro začeli graditi in ne bomo hitro tudi zaključili tretje razvojne osi, »bo stagniralo gospodarstvo in vse druge stvari«, je še posvaril premier in dodal: »Predlagam, da se nehamo preganjati okoli tras in začnemo delati.«