V Avstraliji je bila ekipa Ferrari ena od presenetljivih poraženk, čeravno je »tja dol« odpotovala kot največji favorit za zmago. Že med dirko se je Sebastian Vettel spraševal, zakaj so tako počasni, zdaj naj bi, v odmoru med obema dirkama, našli odgovor. Po nekaterih informacijah naj bi bilo hlajenje pogonske enote preslabo, zato ta ni mogla razviti vse moči, vedno bolj pa se je kazalo tudi, da sprednji del njihovega dirkalnika aerodinamično ni tako dobro zasnovan kot pri konkurenci. Kmalu se bo pokazalo, ali je res tako.

»Trenutno izgubljamo kar na vsakem segmentu steze, tudi na ravninah, kjer smo bili lani med najboljšimi. Zdaj pa upam, da smo našli odgovore na nekaj vprašanj iz Avstralije in da se bom lahko v Bahrajnu boril z enakovrednim dirkalnikom,« ni najbolj optimističen Sebastian Vettel.

Pa čeprav je bil med aktivnimi dirkači na tej stezi do zdaj najuspešnejši ravno Vettel, ki je na dirkališču sredi puščave zmagal štirikrat. Vključno na zadnjih dveh preizkušnjah, pa tudi na kvalifikacijah je bil do zdaj najbolj uspešen, saj je dirko začel s prvega startnega mesta kar trikrat. Tudi ekipi Ferrari ta steza ustreza. Na njej so do sedaj zmagali šestkrat (Mercedes recimo le trikrat), na premierni dirki leta 2004 pa je slavil Michael Schumacher. Tako bo torej letos na sporedu 15. dirka v Bahrajnu, saj je leta 2011 odpadla zaradi nemirov in nestabilnega političnega dogajanja v arabskem svetu.

Steza v Bahrajnu bo lahko povedala nekaj več o razmerju moči. Avstralija zaradi svoje značilnosti ni povsem merodajna, a veliko vprašanje ostaja, ali bo Valtteri Bottas dobro formo iz Melbourna prenesel tudi v Bahrajn.

Lewis Hamilton je bil po svoje malce presenečen nad hitrostjo Valtterija Bottasa v Avstraliji, po drugi strani pa spet ne: »Ni se veliko spremenil, edina novost pri njem je brada. Šalo na stran, tudi letos je zelo motiviran. Mislim, da celo bolj kot minula leta, in to je dobro za vse. Na ta način se bomo še lažje borili s Ferrarijem, ki ga nikakor ne smemo odpisati. Še več, v Avstraliji niso prikazali vsega, kar zmorejo. Že v Bahrajnu pričakujem, da bo drugače. In ne pozabimo, Red Bull je na dolgih ravninah tudi zelo hiter.« Bottas je namreč v svoji krstni sezoni pri Mercedesu leta 2017 trikrat zmagal, lansko leto pa ni niti enkrat stopil na najvišjo stopničko. Do Avstralije je minilo kar 15 mesecev od njegove zadnje zmage, letošnja sezona pa bo odločala o nadaljevanju njegove kariere. In to lahko predstavlja zelo veliko motivacijo.

Čeprav bo dirka na sporedu ponoči, je tam pregovorno zelo vroče, zato bo hlajenje dirkalnikov ključnega pomena. Od vseh treningov pa je najpomembnejši drugi prosti trening, ker je edini na sporedu ob približno enaki uri kot nedeljska dirka. Ekipe bodo zato takrat lahko nabrale največ koristnih informacij.

Pri Red Bullu so po tretjem mestu Maxa Verstappna v Avstraliji optimistični, čeravno Pierre Gasly tam, tako zaradi svojih kot tudi zaradi napak ekipe, ni najbolj prepričal. »Hondin pogonski sklop je odličen, dosegamo največje končne hitrosti, kar je na bolj klasičnih stezah še bolj pomembno. Poleg tega z vzdržljivostjo ni bilo težav. Za zdaj še brez napak tekmecev ne moremo računati na zmage, a do poletja se lahko to zelo hitro spremeni,« je prepričan vodja ekipe Christian Horner.

In ker je Bahrajn steza, ki velja za precej varno in ima veliko širokih izletnih con, si lahko dirkači tam privoščijo malce več tveganja. Že statistika, ki govori, da na več kot polovici dosedanjih dirk na stezi ni bilo varnostnega avtomobila, po enkrat pa je šel varnostni avtomobil na stezo le na dveh dirkah, pomeni, da bodo dirkači tvegali še malo več. In ker bodo dobili letos še tretjo cono DRS, bo prehitevanj verjetno še več.