Predstavljene vaje bodo popestrile čas v pisarni, kar je pa še bolj pomembno, lahko pomagajo zmanjšati ali odpraviti napetost v mišicah, ki je posledica sedentarnega načina življenja.

Če že čutite bolečine v mišicah in sklepih, se raje zglasite pri zdravniku oz. strokovnjaku s tega področja in naj vam le-ta poda strokovno mnenje glede tega, kaj je najbolj primerna terapija za vaše stanje. Vaje, ki vam jih bom predstavil, lahko pomagajo, niso pa čudežne in pred pričetkom izvajanja se vedno posvetujte z zdravnikom.

Preden predstavim vaje, bi vas rad opozoril na eno največjih ovir, ki vam lahko prepreči izvedbo le-teh, in sicer preslišati morate svoje lastno vprašanje »Kaj si bodo drugi mislili?«. Vaje izvajajte ne glede na to, kakšno mnenje bodo o tem imeli vaši sodelavci ali drugi mimoidoči. Edino, kar šteje je vaše počutje ter telesno stanje in s temi vajami boste izboljšali oboje.

VAJA #5 – PREDKLON

Predklon je še eden tistih gibalnih vzorcev, katerega moramo izvajati dnevno. S pravilno izvedbo krepimo hrbtne mišice, mišice zadnjice ter tudi zadnje stegenske mišice, z istočasnim dvigom rok nad glavo pa krepimo pogostokrat »zanemarjene« in šibke mišice ramenskega obroča. Pri izvajanju predklona se potrudimo ves čas ohraniti ravno hrbtenico, glava naj bo podaljšek telesa (ne usmerjajte pogleda navzgor), kolena pa niso popolnoma iztegnjena, temveč jih med gibom rahlo pokrčimo. V spodnjem položaju zadržimo 2 sekundi in se nato počasi vrnemo v stoječi položaj. Po občutku izvedite 5 do 10 ponovitev.

Sicer ni pravil, ampak svetujem, da vse vaje izvedete večkrat v dnevu, npr. 1 serijo vseh vaj na vsaki dve uri med vašim delovnim časom. Na ta način ne boste porabili preveč dragocenega časa, ki bi vam ga vzelo izvajanje večjega števila serij naenkrat, prav tako pa boste razgibali in krepili telo večkrat v dnevu in kot sem omenil že v prvem prispevku, naše telo potrebuje več gibanja (kajti namen teh vaj ni, da v vas vzbudi občutek, da morate trenirati, temveč samo spodbudi in zadosti potrebo po gibanju).

Za konec naj omenim še to, da morate izvajati vaje, da bi vam lahko koristile. Ni dovolj, da samo vemo, da je nekaj koristno za naše počutje, stopiti moramo v akcijo in z nekaj volje, truda in časa si lahko pomagamo vzdrževati tako kvaliteto kot tudi kvantiteto našega življenja.

Za več informacij mi lahko pišete na info@kondicijska-vadba.si. Obiščete lahko tudi mojo spletno stran.

Bodite OPTImalni.

Adi M.