Anketiranci so navedli svojo najbolj zaupanja vredno blagovno znamko v 33 kategorijah. Raziskava je bila narejena na reprezentativnem vzorcu 1063 odraslih prebivalcev Slovenije, anketiranci pa so navedli stopnjo zaupanja navedenih blagovnih znamk od 0 do 10. Med 33 nagrajenci so za prehrambne izdelke nagrade prejeli še Fructal, Donat, Barcaffe, 1001 cvet, Alpsko mleko, Medex in drugi. Pekarna Grosuplje, ki deluje v okviru gazele Don Don, pomembno priznanje blagovne znamke sprejema s hvaležnostjo do vseh kupcev, ki so jo ocenili kot najbolj zaupanja vredno. Tudi v prihodnje bodo sledili tej poti in ustvarjali krušne izdelke, ki bodo potrjevali to zavezo.
Pekarna Grosuplje najbolj zaupanja vredna blagovna znamka med pekovskimi izdelki
Znani so rezultati raziskave Trusted Brand 2019, ki je pod okriljem revije Reader‘s Digest Slovenija potekala že trinajsto leto. Med blagovnimi znamkami, ki jim Slovenci najbolj zaupamo, je tudi Pekarna Grosuplje kot najbolj zaupanja vredna znamka za kruh in pekovske izdelke.