Slovenska digitalna agencija Red Orbit, organizator konference inOrbit, je letos dodobra izpopolnila program, ki že peto leto privablja domače in tuje marketinške strokovnjake. Dogodek, ki poteka pod sloganom Nova znanja, nove ideje za rast, se osredotoča na priložnosti za rast in razvoj poslovanja na digitalnih kanalih. »Konferenca bo letos v Slovenijo pripeljala govorce, ki so v vrhu strokovnjakov na področju digitalnega marketinga. K nam prihajajo tako digitalni eksperti iz globalnih gigantov kot tudi številni izjemni strokovnjaki iz manjših, tudi nišnih podjetij, ki sooblikujejo prihodnost marketinške stroke. Kakovosten program je tudi razlog, da v zadnjih letih beležimo izrazito povečanje udeležencev iz regije kot tudi iz zahodnoevropskih držav,« navaja Mojca Longar, organizacijska vodja dogodka inOrbit in marketinška menedžerka podjetja Red Orbit.

InOrbit 2019 bo gostil več kot petdeset uveljavljenih in uspešnih predavateljev z vsega sveta, tudi iz svetovno znanih podjetij, kot so Ikea, Facebook, Booking.com, TopRank Marketing, DeepCrawl, SEMrush in FedEx. V svojih predstavitvah se bodo osredotočili na rast in razvoj podjetja, spremembe v vedenju potrošnikov, kako povečati obsega poslovanja na digitalnih kanalih, izboljšati dobičkonosnost ter pospešiti rast podjetja in kako se prilagoditi novostim v digitalnem svetu. Konferenca bo vsebinsko razdeljena na tri sklope. V prvem sklopu predavanj Strategy track bodo predstavljeni novosti, trendi in orodja, ki postajajo vodilna tehnologija na spletu. Udeleženci bodo pridobili znanje, ki je potrebno za strateške usmeritve podjetja. Predavanja Deep dive bodo bolj specializirana, glavne teme bodo oglaševanje na facebooku in googlu, optimizacija in hitrost spletnih strani ter vsebinski marketing. Novost letošnje konference je nov sklop predavanj E-commerce, namenjen vsem, ki se ukvarjajo s spletno trgovino. Dan pred konferenco, 13. marca, bodo potekale tudi specializirane delavnice za manjše število udeležencev.