Facebook namerava zmanjšati doseg objav, ki z zavajajočimi informacijami nasprotujejo cepljenju. Iskanje teh vsebin naj ne bi več prinašalo zadetkov, prav tako bodo onemogočili njihovo oglaševanje na družbenem omrežju. Poleg tega bodo zmanjšali dostopnost do skupin in strani, ki delijo napačne informacije. Odstranili jih bodo tudi s seznama priporočenih vsebin, ki se prikazujejo avtomatsko.

Guardian je pred kratkim poročal, da je 12 najbolj priljubljenih skupin in osem od 12 strani na facebooku, ki se prikažejo pod iskano besedo »cepljenje«, usmerjenih proti cepivom.

Propagandisti ciljajo na mlade matere in nosečnice

Propagandisti za svojo promocijo zelo radi uporabljajo facebookova oglaševalska orodja, s katerimi z zavajajočimi podatki ciljno oglašujejo mladim mamam in nosečnicam.

Sprememb bo deležen tudi instagram, kjer napačne informacije o cepljenju ne bodo več vidne v iskalniku in strani s ključniki.

Za podobne ukrepe so odločili tudi pri Amazonu, Googlu in Youtubu. Že pred mesecem pa je tako storil Pinterest. Tam so povsem ukinili prikazovanje čisto vseh vsebin o cepljenju. Tudi tistih, ki niso zavajajoče. Kdaj bodo ukrepi od besed prešli v prakso in na facebooku tudi zares zaživeli, za zdaj še ni jasno.