Izraelska obveščevalna služba Šin Bet je prejšnji mesec odkrila, da Hamas v Gazi domnevno rekrutira nove člane preko skritih sporočilih, ki jih pošiljajo preko televizijskega programa.

Vodja televizije Al Aksa Ibrahim Daher je obsodil odločitev Izraela, ki bi lahko ogrozila zaposlene, a zagotovil, da bodo oddajali še naprej. Primer bodo sicer poskušali spraviti tudi pred lokalna in mednarodna sodišča.

Ob tem je pozval mednarodne organizacije, naj opozorijo na to novo kršitev svobode medijev, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Izrael je lani z letali napadel prostore televizije v Gazi, češ da Al Akso izkoriščajo v teroristične namene. To je bil že tretji napad na televizijo od leta 2008.

Hamas, ki ne priznava Izraela, je nadzor nad Gazo prevzel leta 2007. Izrael, ZDA, Evropska unija in drugi uvrščajo gibanje med teroristične organizacije.