Čeprav ta v nobenem pogledu ni največji, se je v zadnjih letih uveljavil kot najpomembnejši na stari celini, saj ga je, nemara tudi zaradi sorazmerne majhnosti, še najmanj prizadel vsesplošen trend odpovedi sodelovanja številnih znamk, ki so svoje aktivnosti glede predstavitev novih vozil preusmerile k drugačnim, samostojnim dogodkom, ki zagotavljajo več ekskluzivnosti in odmevnosti. Tako ni čudno, da je sodelovanje na sicer precej večjem jesenskem frankfurtskem salonu že doslej odpovedalo 15 bolj ali manj pomembnih znamk, kar je trikrat več od salona v Ženevi. Na njem bo od jutri do nedelje, 17. marca, med drugim na ogled kar 157 svetovnih in evropskih premier, ki naj bi si jih v živo ogledalo več kot 660.000 obiskovalcev. Ti bodo lahko med drugim na razstavnih prostorih prvič v živo uzrli tudi nekatere serijske novosti, ki bodo v naslednjih letih zagotovo pustile močan pečat tudi na podobi slovenskega voznega parka. Med njimi velja izpostaviti novo generacijo renaulta clia, ki ga bodo izdelovali tudi v Novem mestu, pa njegovega neposrednega tekmeca, novo generacijo peugeota 208, in zagotovo tudi povsem novega najmanjšega Škodinega športnega terenca z imenom kamiq.

Ob tem dodajmo, da so na predvečer odprtja salona za predstavnike medijev zdaj že tradicionalno izbrali evropski avto leta. To je za leto 2019 postal Jaguarjev električni križanec i-pace (na fotografiji), in to za tem, ko je ob njem sprva povsem enako število točk (250) 60 članov žirije iz 23 držav, kar se je zgodilo sploh prvič v 56-letni zgodovini izbora, med sedmimi finalisti dobil alpine A110. Zaradi tega je odločal »fotofiniš«, v katerem so upoštevali, kateri od obeh je dobil več točk žirantov po posameznih državah, v tem dvoboju pa je bil z dvema točkama več uspešnejši i-pace, ki je tako po nissanu leafu (2011) postal šele drugi povsem električni avto z najbolj čislanim nazivom v avtomobilskem svetu.

Podrobneje o ženevskem salonu v soboto v Dnevnikovi prilogi Svet vozil. mat