Ne manjka dosti, da bi najnovejši Tartuffe radikalneje zarezal v ustaljeno delovanje in način recepcije Molièrovega besedila. Uprizoritev v režiji Tina Grabnarja namreč poskusi s premestitvijo samoumevne komedijske logike, ki poganja zgodbo o zaslepljenem Orgonu in njegovem zlodejskem izkoriščevalcu Tartuffu, vendar pri tem izpeljava svežega zastavka ostane razpeta med kanonizirano podobo in njeno trash razpustitvijo. Tartuffe je torej predstava nihanj.
Uprizoritev Tartuffa v režiji Tina Grabnarja v MGL poskusi s premestitvijo samoumevne komedijske logike, vendar pri tem izpeljava svežega zastavka ostane razpeta med kanonizirano podobo in njeno trash razpustitvijo. Na fotografiji Jernej Gašperin, Jana Zupančič, Matej Zemljič, Lena Hribar (Foto: Peter Giodani)
Napaja jo odmik od višav in balasta zgodovinske dediščine uprizarjanja Molièrovega komada, pri čemer lasten predlog razvije le delno in neodločno. Istočasno lovi ni...