Kritika koncerta Martina Kohlstedta: V drobovju ustvarjalnega procesa
Tridesetletni skladatelj Martin Kohlstedt je jazzovsko izobražen, prihaja iz turinškega podeželja in ustvarja sodobno klavirsko glasbo, ki jo pospremi s sintetizatorji zvoka. Kot pravi, je njegov klavir »potreboval partnerja«, ki ga je našel v različnih klaviaturah. Tovrstna inštrumentalna zasnova je tudi osnovni obrazec popularne glasbene scene, kjer je v ospredju klasična lepota klavirja, ki je s pomočjo sintetizatorjev interpretirana za moderni, elektrificirani čas. Med njenimi bolj prepoznavnimi protagonisti izstopa oče marčevskega mednarodnega dneva klavirja Nils Frahm, od domačih ustvarjalcev pa se ji približata pianista Bowrain in Rok Zalokar.
(Foto: Tomaž Zajelšnik)
Kohlstedtova posebnost je modularno skladanje, pri katerem izhaja iz nabora različnih glasbenih elementov, kot so melodije, akordi, motivi in zanke, ki jih imenuje ...
Znanec, profesionalni glasbenik, a tudi velik operni navdušenec, se je na mojo aktualistično omembo pred premiero domačega projekta z Mozartom odzval...