5 športnih terencev ima na nosu Lexusov logotip, in sicer (po velikosti od najmanjšega do največjega) UX, NX, RX, GX in LX, slednja dva, tudi dimenzijsko najbolj zajetna, v Sloveniji nista naprodaj.

4,63 m je dolžinska mera NX, ki je naprodaj od avgusta 2014. Največji LX je dolg pet metrov.

»Zavedamo se, da je električni pogon nujen, toda zgolj električni ne ustreza vsem. Polnjenje trenutno traja predolgo, za nameček imajo baterije v času proizvodnje slab vpliv na okolje. Je pa elektrifikacija za nas pri Lexusu priložnost, da smo drugačni. Bodo pa naši avtomobili vedno zabavni za vožnjo in nikoli dolgočasni. V preteklosti je marsikdo dejal, da je oblika naših vozil dolgočasna, danes temu ni več tako. Naučili smo se, da moramo biti unikatni, naši avti, tudi športni terenci, pa imeti karakter,« pravi Jošihiro Sava, prvi mož Lexusa.

Američani imajo RX radi

Lexus RX je še posebej uspešen v ZDA, kjer je najbolje prodajani športni terenec vse od predstavitve v letu 1998. Ker je bil eden prvih SUV, je k razvoju podobnih vozil spodbudil številne znamke. Sprva so ga proizvajali le na Japonskem, z letom 2003 pa tudi kot prvega lexusa v tujini, in sicer v Kanadi. Z idejo o razvoju tega 4,57 metrov dolgega vozila so se Toyotini šefi poigravali že od leta 1993, današnja generacija je z dolžino 4,89 metra tudi dimenzijsko zajetnejša.

4. generacija RX se vozi trenutno, vseh generacij skupaj so prodali v več kot dva milijona enotah, različica 400h/450h je najbolje prodajan znamkin hibrid.

301 KM oziroma 224 kW premore GX, ki se v drugi generaciji predstavlja že od leta 2009. SUV so prvič predstavili na Kitajskem avtomobilskem salonu. V višino meri kar 1,84 metra.

1995. leta je na cesto zapeljal LX, ki je bil tudi prvi športni terenec znamke. Njegova osnova je toyota land cruiser. Razvili so ga na hitro kot posledico ameriških groženj s sankcijami za japonske luksuzne avtomobile. Njegov glavni tekmec je (bil) range rover.

59.341 NX so leta 2017 prodali v ZDA in 27.789 v Evropi, od tega je bilo hibridov v ZDA zgolj 3323, v Evropi kar 19.747.

95.400 € stane v Sloveniji podaljšana različica RX 450h L luxury. Za osnovni RX 450h finesse je potrebno odšteti 72.900 evrov.

86.080 $ je onkraj luže treba odšteti za osnovno različico zajetnega LX, katerega osemvaljnik premore 383 KM.