Trgovec s športno opremo, ki se je v minulih letih uveljavil tudi na slovenskem tržišču, v Maroku že nekaj časa prodaja naglavno ruto iz lahkega materiala, primerno za tek. Izdelek je nameraval ponuditi tudi muslimankam v Franciji in drugje po svetu. Zamisel je naletela na buren odziv na družbenih omrežjih. »Ljubše bi mi bilo, če francosko podjetje ne bi promoviralo naglavne rute,« je izjavila Agnès Buzyn, zdravstvena ministrica v Macronovi vladi. »Kot ženska in državljanka sem sklenila, da v prihodnje ne bom zaupala blagovni znamki, ki se je odtujila od naših vrednot,« je zapisala Aurore Bergé, vidnejša članica stranke francoskega predsednika Naprej republika. V podjetju so sprva stali za svojo odločitvijo, po valu javnega ogorčenja pa so sporočili, da izdelka »za zdaj« v Franciji še ne bodo ponujali. Hkrati so še razkrili, da so v zvezi s spornim izdelkom v enem dnevu prejeli več kot petsto klicev in elektronskih sporočil, prodajalci pa naj bi bili deležni tako žaljivk kot groženj. Vprašanje prepovedi zakrivanja obraza v javnosti in nošenja verskih simbolov je že vrsto let predmet vnetih razprav v Franciji, piše Guardian. Zagovorniki človekovih pravic obtožujejo politike zlorabljanja tega vprašanja za nabiranje političnih točk, njihov populizem naj bi spodbujal tudi napade na muslimansko skupnost. Fiona Lazaar, poslanka iz vrst Macronove stranke, je na Twitterju obžalovala, ker si je Decathlon premislil in se uklonil »rasističnim grožnjam in neustavljivi islamofobiji«.