Nacionalna televizija gre lahko na dopust za deset mesecev. Pod streho je spravila izbor popevke za Evrovizijo in naslednji projekt bo novoletni program. Dve stalnici v njenem letnem ciklusu. Dve zgodbi, ki dvigujeta prah in komentarje. Z eno razliko. Pri novoletnem programu poskuša nacionalka zadeti okus domorodcev, torej nas pred ekrani. Pri izboru pa gre vedno za nekaj več. Preko domorodcev, torej nas kot glasovalcev, zadeti okus drugih. Okus tistih, ki bodo podeljevali točke zunaj naših meja. Najti komad, ki bo vžgal, ki bo drugačen, ki jih bo prisilil, da bodo morali glasovati za nas. Ker nimamo prijateljev, zaveznikov ali trdnih koalicij globalnih razsežnosti, se moramo dokazovati vsako leto znova.
Kot naša zunanja politika. Vsi njeni predstavniki se borijo za ljubezen drugih. Naredijo vse, da bi se prikupili tistim zunaj. Enkrat je to Evropa, drugič Nato, tre...
Stališče fiskalnega sveta (FS) o skladnosti vladnega proračunskega načrta za leto 2019 s fiskalnim pravilom in s srednjeročnim fiskalnim ciljem je v...
Kot vsaka prava Ljubljančanka imam svojo branjevko. Gospa Vera me zalaga z zelenjavo in cvetjem. Pa tudi z vednostjo, da so mesto vendarle ljudje, ne...