Za volanskim obročem je sedel svetovni prvak v relikrosu Mattias Ekström, ki je izziv označil kot gromozanski. Strmina je bila dolga 140 metrov. Da je bil podvig izvedljiv, so stezo pripravili strokovnjaki iz kitzbühelskega smučarskega kluba in partnerskega Red Bulla. V e-trona so namestili dirkaški sedež s šesttočkovnim varnostnim pasom in varnostno kletko, avto pa so pripeli na jeklenico, ki bi avto ustavila, če bi začel drseti navzdol, pri vožnji navzgor pa ni pomagala. Avto je bil obut v 19-palčne pnevmatike s posebej za ta izziv izdelanimi žebljički na tekalni površini. To ni bilo prvič, da so pri Audiju poskušali nekaj podobnega. V znamenitemu oglasu za štirikolesni pogon quattro, posnetem leta 1986 na smučarski skakalnici v Kaipoli na Finskem, je audi 100 quattro nalogo prav tako opravil z odliko, naklon pa je znašal 77 odstotkov.