Medtem ko se veliko govori o ohlajanju kitajskega gospodarstva in trgovinski vojni, kažejo rezultati nekaterih podjetij, ki spadajo v podsegment luksuznih dobrin, drugačno stanje. Začelo se je s francoskim LVMH, ki je v zadnjem četrtletju leta 2018 kot največji svetovni proizvajalec luksuznih dobrin presenetil z dobrimi prodajnimi številkami, saj je dosegel devetodstotno organsko rast prodaje, med luksuznimi dobrinami pa so po rasti prodaje izstopali modni izdelki in izdelki iz usnja, kar je bila prva potrditev, da Kitajci še naprej posegajo po izdelkih z visoko ceno. Sledilo je podjetje Kering, ki je z blagovno znamko Gucci nanizalo odlično 28-odstotno rast. Z visoko organsko rastjo v Aziji (+16 odstotkov), pri čemer je poudarek na Kitajski in Indiji, sledi še proizvajalec žganih pijač Penod Ricard. Pozitivno stanje dopolnjujeta kozmetična velikana L'Oreal in Estee Lauder. Podjetje Estee Lauder je dvom glede Kitajske ovrglo z zvišanjem napovedi dobička za leto 2019 in napovedjo rasti prodaje kozmetike predvsem v Aziji. Tako visoke rasti prodaje v Aziji niso imeli že zadnjih 20 let. Pri L'Orealu, ki prodaja kozmetiko za široko potrošnjo in kozmetiko premijskega razreda, so prav pri omenjeni s prodajo na Kitajskem dosegli najvišjo rast v zadnjih 40 četrtletjih.

Skratka, omenjena podjetja kotirajo z visoko ovrednotenimi kazalniki in tako dokazujejo, da zmorejo rasti tudi, če se gospodarstvo neke regije ohlaja, in da zgornji srednji sloj kupcev v Aziji še zmeraj prisega na blagovne znamke, katerih sončna očala stanejo 500 dolarjev, torbice pa se prodajajo po 1500 dolarjev in več. Nekatera od teh podjetij so bila pri načrtih za leto 2019 previdna, predvsem zaradi trgovinskih pogajanj med Kitajsko in ZDA.