Karl Lagerfeld, ki je bil znan tako po svojih kreacijah kot po videzu, je dal vedeti, da ni le eden od mnogih, ko je leta 1954 zmagal na tekmovanju v oblikovanju ženskih oblačil, v tem in naslednjem desetletju pa svojo usodo krojil v samih priznanih modnih hišah. Začel je pri Pierru Balmainu, nadaljeval v House of Patou ter delal za Chloé in Fendija, s katerim je sodeloval vse do svoje smrti. Leta 1983, deset let po smrti Coco Chanel, je prišel na vrh Chanela, s katerim sta se v odnosu do luksuza izredno dobro ujemala.

Oblikovalec, ki ga je bilo nemogoče zgrešiti, saj je, odkar pomnimo, nosil dolge srebrno bele lase, spete v čop, usnjene rokavice brez naprstnikov, sončna očala, črno obleko in srajco z visokim ovratnikom, je na svoje slovo začel opozarjati že prejšnji mesec, ko ga, uradno zaradi utrujenosti, ni bilo na predstavitvi nove Chanelove kolekcije. Da ni šlo za navadno izčrpanost, je postalo jasno včeraj, ko so mediji objavili novico o njegovi smrti, da je šlo za superzvezdnika modne industrije, pa so s svojimi pokloni na družbenih omrežjih potrdili različni modni oblikovalci. Victoria Beckham ga je na primer hvalila zaradi njegove prijaznosti, Donatella Versace zaradi njegovega ustvarjalnega genija, vsi pa so se strinjali, da je ikona, ki je pomembno vplivala na razvoj mode. In to ne samo visoke, v kateri je do konca goreče zagovarjal uporabo usnjenih izdelkov in krzna, ampak dostopnejše, saj je sodeloval tudi z znamkami, kot so H&M, Wolford in Diesel, zraven pa oblikoval še kavbojke in majice za svojo blagovno znamko K Karl Lagerfeld.

In čeprav se je pred več kot desetimi leti bal, da bo povezovanje njegovega imena s H&M, pri katerem so v dveh dneh razprodali skoraj vse, pod kar se je podpisal, negativno vplivalo na njegovo podobo, se to seveda ni zgodilo. Ostal je sinonim za luksuz in ime, ki ga bo v svetu mode, sploh pa pri Chanelu, težko nadomestiti.