Na skupinskem razstavnem prostoru se bodo predstavili: Arex, Armas, C - Astral, Dat - Con, Prevent & Deloza, Timtec, Valhalla Turrets in Grozd obrambne industrije Slovenije ter Ministrstvo za obrambo RS. Sejem poteka vsako drugo leto že od leta 1993, na njem pa predstavljajo najnovejše dosežke na področju orožja in vojaške tehnike kopenske vojske, letalstva, protizračne obrambe in vojne mornarice. Leta 2017 se je na sejmu na 133.000 kvadratnih metrih predstavilo 1.235 razstavljavcev iz 172 držav, postavljenih je bilo 39 nacionalnih paviljonov, obiskalo pa ga je več kot 100.000 obiskovalcev iz 142 držav.

Edina mednarodna obrambna razstava v regiji MENA

Sejem IDEX je edina mednarodna obrambna razstava in konferenca v regiji MENA in edinstvena platforma za vzpostavitev in krepitev odnosov s ključnimi nosilci odločanja iz vladne, vojaške in obrambne industrije iz celotne regije. Pomemben del sejma so različna srečanja, strokovne konference in številni dogodki, na katerih ključni igralci in strokovnjaki z obrambnega področja razpravljajo o največjih izzivih, s katerimi se sooča industrija in iščejo morebitne rešitve.

Za obiskovalce zanimive testne vožnje in poskusna streljanja

Najbolj zanimiv del sejma za obiskovalce predstavljajo testne vožnje, dnevni prikazi oborožitve in opreme, poskusna streljanja in streljanja na tarče z različnimi oborožitvenimi sistemi. Že vrsto let je del sejma tudi Mornariška obrambna razstava NAVDEX, na kateri lokalni in mednarodni razstavljavci, specializirani za pomorsko in obalno varnostno tehnologijo, predstavljajo zadnje dosežke na področju ladjedelniških tehnologij, ladijskih sistemov in oborožitve ter protipiratskih ukrepov. Letos na tej konferenci pričakujejo več kot sto razstavljavcev iz 23 dežel.

Vzbuditi pozornost novih strank

Marjan Hudoklin, Arex: »Pričakujemo, da bomo vzbudili pozornost morebitnih novih strank in na ta način začeli pogovore o sodelovanju. Sicer že nekaj let intenzivno sodelujemo z Bližnjim vzhodom, tako da je za krepitev sodelovanja potrebna tudi udeležba na tovrstnih sejmih. Naše podjetje je nišno, zato so naše priložnosti na trgih, kjer kupci iščejo njim na kožo pisane oziroma prilagojene rešitve. Sami namreč lahko ponudimo celovite rešitve z upoštevanjem kupčevih želja, to je unikaten izdelek po meri kupca. In arabski trgi vsekakor predstavljajo priložnost za nas.«