Podatki kažejo, da je nakupovanje iz ljubezni v Sloveniji od leta 2016 naraslo za 27 odstotkov, podatki za minulo leto pa, da je večina valentinovih nakupov (36 odstotkov) v Sloveniji opravljenih na 11. februar. Slovenci se valentinovega očitno lotevamo bolj premišljeno kot potrošniki drugod po svetu. Globalni podatki namreč kažejo, da je bil največji delež (30 odstotkov) vseh svetovnih nakupov za valentinovo opravljen na sam 14. februar 2018.

Poleg tega smo Slovenci očitno vse bolj naklonjeni gurmanskim užitkom z ljubljenimi osebami. V minulih treh letih se je število zaljubljencev, ki so se kulinarično razvajali, povečalo za 18 odstotkov, pri tem pa je bilo leta 2018 opravljenih za 33 odstotkov več transakcij kot leta 2016. Število transakcij hotelskih namestitev se je od leta 2016 do leta 2018 povečalo za 15 odstotkov, nakup cvetja pa se je v primerjavi z letom 2016 povečal za 10 odstotkov. Število nakupov nakita je med letoma 2016 in 2018 padlo, se je pa povišala vrednost nakupa nakita, in sicer za 38 odstotkov. Količina nakupov nakita je na globalni ravni padla za 8 odstotkov, je pa za kar 41 odstotkov zrasla poraba za nakupe knjig in glasbe.

Slovenci najraje kupujemo osebno

Slovenci medtem ostajamo tudi zagovorniki domače potrošnje, saj večino daril v obdobju valentinovega še vedno najraje kupujemo osebno. Medtem ko je globalno spletno nakupovanje v zajetem obdobju zraslo za 76 odstotkov, Slovenci kar 97 odstotkov transakcij opravimo osebno.

Globalni podatki razkrivajo še, da se je brezstično plačevanje od leta 2016 povečalo za 193 odstotkov, vrednost tako izvedenih transakcij pa je narasla za 229 odstotkov. V Sloveniji so številke še mnogokrat večje. Delež brezstičnih transakcij se je med leti 2016 in 2018 povečal za neverjetnih 1127 odstotkov, vrednost brezstičnih nakupov pa se je v istem obdobju povečala za 1249 odstotkov.