Beats so prišle pod Applovo okrilje leta 2014. Nasprotno kot bi pričakovali, so ime znamke ohranili in si s tem prislužil tudi dobršno mero začudenja. Namreč za Apple velja, da svoje izdelke načrtuje sam in navadno ne posvoji tujih znamk, ne da bi jih temeljito integriral v svoj sistem. Beats je bil izjema.

Od prevzema do danes so bile slušalke beats deležne mačehovskega odnosa. Doživele so le manjše posodobitve, medtem ko se je Apple na področju zvoka primarno ukvarjal s svojimi brezžičnimi airpod slušalkami. Pred nekaj dnevi pa je naplavilo vest, da Apple razvija svoje večje slušalke, kar bo pomenilo neposredno tekmo, če ne celo ukinitev najbolj priljubljenih modelov beats – studio in solo.

Dobro obveščen novinar portala Bloomberg, Mark Gurman, je zapisal, da »Apple načrtuje svoje večje slušalke in to že verjetno v drugi polovici tega leta«. Nekateri portali pišejo, da Applovi uporabniki v zadnjih letih vseeno niso najbolje posvojili slušalk beats kljub nekdanjemu renomeju.

Kakor koli se bo Apple že odločil, lahko pričakujemo, da bodo njihove nove slušalke hit. To lahko sklepamo sodeč po uspehu njihovih brezžičnih slušalk airpod. Par velikih slušalk bo uporabniku prinesel dodatno mero udobja, boljši zvok in nasploh boljšo zvočno izkušnjo. Če že male airpods pri nas stanejo približno 180 evrov, se bo cena novih slušalk gotovo gibala okrog 400 evrov.

Statusne slušalke

Leta 2008, tik pred odhodom na olimpijske igre v Pekingu, je vodstvu podjetja Beats uspelo prepričati ameriške športnike, naj uporabljajo njihove slušalke. Vedeli so, da če jih bo nosil LeBron James, jih bodo nosili vsi. Izstopajoče, barvne in precej drage slušalke so hitro postale statusni simbol hiphop in pop kulture. Postale so tako razpoznavne kot klasične Applove bele slušalke. Kot sinonim kakovosti, mladostnega duha in modne dovršenosti jih nosijo Serena Williams, Neymar, Lady Gaga, Justin Bieber, Kobe Bryant in tako dalje.

Uspešno zgodbo sta zelo uspešno krmarila ustanovitelja – glasbena producenta Jimmy Iovine in Dr. Dre. Prav slednji je bil odgovoren za razvoj produkta, ki bo po zvočni plati prekašal konkurente. Na producentovem glasbenem renomeju sloni tudi polno ime slušalk – Beats by Dr. Dre.

Da je Apple odštel tri milijarde dolarjev za tržni prevzem, niso bile razlog zgolj slušalke in status. Veliko vlogo pri prevzemu je igrala storitev pretočne glasbe Beats Music. Na podlagi te oziroma z njeno pomočjo je leto dni po prevzemu zaživela storitev Apple Music, Beats Music pa so ukinili oziroma obstoječe uporabnike preusmerili na novo storitev.