Pri projektu novega velikega letala po naročilu danes pokojne letalske družbe PanAm je sodelovalo kar 50.000 ljudi, ki jih je vodil Sutter in so danes zapisani v zgodovino kot "neverjetni" (the incredibles).

Projekt je bil dolgotrajen in tako drag, da so šefi Boeinga v nekem trenutku v strahu pred stečajem od Sutterja zahtevali naj odpusti 1000 inženirjev. Zahtevo vodstva je gladko zavrnil, hkrati pa sam zahteval zaposlitev dodatnih 800 inženirjev. Mislil je, da bo odpuščen, a je ostal, vodstvo podjetja pa mu je celo odobrilo zaposlitev dodatnih inženirjev. Prvi poskusni polet boeinga 747 z značilno grbo na hrbtu, ki jo je zasnoval Sutter z mislijo na uporabo letala v tovornem prometu, je 9. februarja 1969 opravil glavni testni pilot Jack Waddell. Sutterju so se pričakovanja izpolnila in letalo z oznako RA001 je uspešno poletelo in pristalo. Prvi potniški polet je bil opravljen 22. januarja 1970 od New Yorka do Londona, vendar s težavami. Motor prvega letala je namreč zagorel pred vzletom, zato so pripeljali rezervnega, ki je svoje delo opravil varno in zanesljivo.

PanAm je nato želel razviti novo veliko letalo, ki bi lahko sprejelo najmanj 400 potnikov. Načrti vodstva in Sutterja so bili ponovno različni, a so na koncu prevladale Sutterjeve ideje. Boeing 747 je bil prvo potniško letalo z dvema prehodoma med sedeži, dolgo okrog 70 metrov in s prostorom za 3400 kosov prtljage. Rep letala se je dvigal šest nadstropij visoko. Letalo je lahko sprejelo več kot 500 potnikov. V Everretu so skozi leta izdelovali posodobljene različice letala, Sutter pa je pred upokojitvijo sodeloval še pri svoji zadnji verziji 747-400. Grbavo letalo je skrčilo razdalje za milijone ljudi in spremenilo koncept potovanja na daljavo.

Danes ga nadomeščajo druga letala, vendar pa ostaja uporaben za tovorni promet. Od 80. let prejšnjega stoletja prevaža tudi predsednike ZDA. Vesoljska agencija Nasa ga je uporabljala za prevoz raketoplanov med izstrelišči, potem ko so raketoplane upokojili, pa so jih z letalom premestili v muzeje.

Joe Sutter se je rodil 21. marca 1921 kot potomec prve generacije slovenskih priseljencev v ZDA. Njegov oče Franc Suhadolc je tja prišel iz Dobrove pri Ljubljani, da bi delal v rudnikih zlata. Po desetih letih se je poročil in ustalil v Seattlu v bližini tovarne Boeingovih letal.

Po študiju letalskega inženirstva na univerzi v Washingtonu se je Sutter zaposlil pri Boeingu in se odločil, da ostane v Seattlu. Za njegove dosežke mu je tedanji predsednik ZDA Ronald Reagan leta 1985 podelil nacionalno medaljo za dosežke na področju tehnologije in inovacij. Na njegov 90. rojstni dan je Boeing po njem poimenoval glavno inženirsko stavbo oddelka za potniška in tovorna letala. Sutter je umrl avgusta 2016 v starosti 95 let. Razvil je več Boeingovih letal, najbolj znan pa je po razvoju omenjenega modela 747. Še dolgo po upokojitvi leta 1986 je ostal zelo aktiven v družbi, v kateri je med drugim opravljal funkcijo svetovalca.