Njihov cilj je bil avto, ki bo sposoben enakovredno tekmovati s ferrariji. Danes je prvi mož podjetja, ki je v odlični poslovni kondiciji, italijanski poslovnež Stefano Domenicali, med letoma 2008 in 2014 vodja Ferrarija v formuli 1.
962. leta je Feruccio Lamborghini obiskal seviljski ranč Dona Eduarda Miure, priznanega vzreditelja španskih bikov za bikoborbe. Lamborghini, tudi sam bik po astrološkem znamenju, je bil tako prevzet, da se je odločil za vključitev bika v logotip znamke, po bikih pa so odtlej poimenovali tudi štirikolesnike.
70. leta Lamborghiniju niso prinesla nič dobrega, lase pa so mu siveli predvsem traktorji. Rešitev je bila v prodaji podjetja. Tako je 51-odstotni delež za 600.000 dolarjev prodal švicarskemu poslovnežu Georgesu Henriju Rossettiju. Ni bilo dovolj. Naftna kriza je leta 1973 svetovno prodajo športnih avtomobilov skrčila za polovico, zato je leta 1978 ob bankrotu preostali lastniški delež podjetja prodal skupini, v kateri so bili bratje Mimran. Sledilo je predajanje lastniških ključev podjetja od Chryslerja, družine Suharto iz Indonezije do Audija; od 4. avgusta 1998 je Lamborghini v njegovih rokah.
»Vsi moji ferrariji so imeli težave s sklopko, česar pa njihovi mehaniki niso znali popraviti. Ko sem Enzu dejal, da so njegovi avti navadna smet, je bil jezen in mi je odvrnil: »Mogoče znaš voziti traktor, a športnega ferrarija nikakor ne.« To je bil trenutek, ko sem se odločil, da naredim perfekten športni avto,« pravi Ferrucio Lamborghini, ustanovitelj Lamborghinija.
Javnost je bila navdušena
Ob pomoči nadarjenega inženirja Giana Paola Dallare je Ferrucio Lamborghini zasnoval osupljivega športnika z 12-valjnim motorjem iz aluminija in zmogljivimi 350 konji moči. Prototip, ki ga je poimenoval 350 GTV, je navdušeni javnosti prvič pokazal leta 1963 na salonu v Torinu, sledila je prodaja: našel je 130 kupcev. Toda avto, ki je bil Lamborghinijeva legenda, je šele nastajal. Ko ga je leta 1965 predstavil pod imenom miura, je bilo jasno, da je pred časom, z njim pa je šokiral tako Ferrari kot Maserati. Postal je uspešnica.
3 modeli so trenutno naprodaj, ob huracanu in aventadorju še lanski novinec urus, prvi športni terenec v zgodovini znamke.
3815 vozil so prodali leta 2017, s čimer so skoraj potrojili prodajo iz leta 2010 (1302). Odlično jim je šlo tudi lani, v prvi polovici leta so z 2327 enotami dosegli prodajni rekord. Največ lamborghinijev prodajo v ZDA (v letu 2017 so jih 1095). V 50 državah imajo 145 prodajalcev.
1,009 mrd. € so bili v letu 2017 prihodki znamke, ki so prvič presegli magično milijardno mejo. Še leta 2014 je bilo prihodkov zgolj 586 milijonov.