BucketList dnevnik je seznam želja, ki nam bo pomagal, da bo naše življenje polno zanimivih zgodb, ki jih bomo lahko pripovedovali otrokom in vnukom. »Ideja se je rodila na potovanju po zahodu Združenih držav Amerike. Med občudovanjem Velikega kanjona sva se z Davorjem pogovarjala o tem, da sva si pravkar uresničila otroške sanje. Kljub svoji mladosti sva skupaj doživela že ogromno stvari, pa sva bila komaj na začetku seznama,« pravi Nika in dodaja, da je želela napisati seznam želja tudi v fizični obliki, saj lahko v nasprotnem primeru na katere od želja v hitrem življenjskem tempu tudi pozabimo. »Ko sva ga imela natisnjenega, sva ga pokazala prijateljem in skupaj smo ugotovili, da bi to lahko bila tudi poslovna ideja.«

Z BucketList dnevnikom do novih izkušenj

Izkazalo se je, da je ideja prava, saj sta že po prvih prodajah BucketList dnevnika začela prejemati spodbudne besede in pohvale za inovativnost izdelka ter njegovo sporočilo. »Kupce so najbolj prepričali ideje za doživetja, edinstven dizajn, priročna oblika in kupončki za popuste. Zdi se nama, da so tudi oni začutili prehiter tempo življenja in ponavljajoči se vsakdan, zato je bil zanje najin dnevnik dobrodošla sprememba,« pravi Nika in dodaja, da sta BucketList dnevnik oblikovala z največjo mero ljubezni in čarobnostjo, ki vodi do cilja.

Dnevnika BucketList dnevnik in BucketList za pare sta razdeljena na tri kategorije: avanture, raziskovanje in osebno rast. Vsebujeta tudi 70 predlogov, saj kot poudarja Nika, je vse preveč ljudi raje v svoji coni udobja kot v coni novosti. Toda le izstop iz cone udobja nam bo dal nove izkušnje in zanimive zgodbe. »Ker pa je vsak posameznik drugačen, sva dodala tudi prazen prostor, kamor lahko pišejo lastne želje,« pravi mlada podjetnica in dodaja, da je BucketList dnevnik namenjen dogodivščinam posameznikov, medtem ko BucketList za pare zajema čas v dvoje, a se predlogi za doživetja ne prekrivajo. Dodano vrednost izdelku dajejo kupončki za popuste, prostor za fotografije, motivacijske misli in besedilo.

Pred kratkim sta prodrla tudi na ameriški trg

BucketList dnevnik je primarno namenjen milenijski generaciji, zato sta Nika in Davor pred začetkom prodaje skrbno izbrala način promocije na družbenih omrežjih glede na načrtovan profil kupca. Prodaja prvih izdelkov se je začela novembra 2017, kar se je izkazalo kot dobra odločitev, saj se ravno v tem obdobju začne nakupovalna mrzlica, njun izdelek pa je odlična ideja za darilo – unikatni slovenski izdelek, ki prinaša globoko sporočilo o življenju. Prodaja BucketList dnevnika se je začela dvigovati, ko so prvi kupci z navdušenjem prejeli izdelek in svoje navdušenje nad njim objavljali na družbenih omrežjih, predvsem na instagramu.

»To je bil pomemben dejavnik pri najinem vzponu, saj je bila to enkratna promocija, ki je dosegla ogromno različnih ljudi po vsej Sloveniji. V najinem izdelku so dodano vrednost prepoznali tudi nekateri blogerji, kar je še dodatno pripomoglo k promociji,« razlaga Nika in dodaja, da sta nato kmalu nato začela delati drugo verzijo, tako je šel novembra 2018 v prodajo BucketList za pare. »Model prodaje in promocija novega izdelka sta ostala enaka, vendar je na tem mestu povpraševanje preseglo vsa najina pričakovanja. V mesecu in pol je bilo prodanih nekaj manj kot 1000 izdelkov. Zanimivost produkta so prepoznala tudi nekatera podjetja, ki so dnevnik s personalizacijo podarila svojim poslovnim partnerjem.«

Pred kratkim sta mlada podjetnika prodrla na ameriški trg, kjer svoj produkt prodajata prek platforme Amazon.com. Prodaja, ki je bila sprva bolj počasna, se je po prvih pozitivnih ocenah, ki pričajo o tem, da je izdelek ljudem všeč, dvignila. V izdelavi je že nov BucketList, katero verzijo bosta mlada podjetnika ustvarila tokrat, pa za zdaj ostaja skrivnost.