»Vizija je jasna – postati želimo najboljša banka 2020. Čeprav menim, da smo najboljša slovenska banka že danes,« je z uvodnim nagovorom na ponovoletnem druženju v Ljubljani goste nagovoril predsednik uprave Nova KBM John Denhof. Ker so spremembe, prilagajanja, prijazna beseda, dostopnost in druženje stalnice v našem življenju, je Denhof s svojim sproščenim nagovorom požel velik aplavz, izpostavil pa je še, da bo banka še bolj usmerjena k negovanju odnosov s strankami, poslovnimi partnerji. Ob tem je poudaril pomembnost sodelovanja v gospodarstvu, s tokratnim druženjem v prestolnici pa tudi namignil, da so se z novim letom strateško usmerili prav na osrednjo Slovenijo.

Prisotni po vsej Sloveniji

Minulo leto je bilo za Novo KBM izjemno uspešno, s sloganom Najboljše šele pride pa so vstopili tudi v leto 2019. »Smo najbolj dostopna banka v Sloveniji, z močno vlogo v vzhodni in zahodni Sloveniji, še dodatno pa želimo okrepiti vlogo v osrednji Sloveniji. Menim, da nam to vse bolj uspeva,« je povedal Matej Falatov, član uprave in ponovoletno druženje s poslovnimi partnerji v prestolnici komentiral: »V Ljubljani, kjer je največ podjetij, želimo postati prodornejši in vidni. Stranke namreč cenijo naše storitve.« Korak k še boljšemu poslovanju je tudi popolnoma prenovljen, svež pristop h gospodarskim družbam. »Prav tako se usmerjamo tudi na mala in srednja podjetja, pomagati jim želimo pri razvoju, novih investicijah. Naša želja je, da z njimi postanemo uspešni, dolgoročni partnerji,« je povedal Falatov, ki je prav tako priznal, da se banka zaveda, da v Ljubljani še vedno nimajo dovolj poslovalnic, da bi naredili korak bližje k prebivalcem. »Prav zato smo šli v večje posodobitve že obstoječih poslovalnic, da bili vidnejši. Vsi komitenti Nove KBM pa lahko bančne storitve koristijo v vseh poslovalnicah Pošte Slovenije.«

Stavijo na človeške vire

Zelo pomemben segment, ki ga v svoje poslovanje uspešno vnašajo prav vse banke, je tudi digitalizacija in hitrejša dostopnost do poslovanja. »Nova KBM gre skozi velike spremembe modernizacije. Zavedamo se, da nas je vedno več takih, ki imamo svojo banko na telefonu,« je o sodobnih pristopih poslovanja povedal Falatov. Prav tako je priznal, da imajo, kljub temu da stranke še vedno rade pridejo tako na pošto kot do njihovih poslovalnic, nove bančne platforme vedno večjo vlogo pri uspešnem poslovanju. »Opažamo, da je vedno več starejših, ki svoje bančne storitve opravijo z domačega kavča. Po drugi strani pa podjetja vseeno želijo več pozornosti in tukaj odigra pomembno vlogo prav osebni pristop.« Z novim vodstvom pred tremi leti, predvsem pa z novo energijo, daje Nova KBM nove priložnosti tudi zaposlenim. »Veliko se vlaga v samo izobraževanje, konference, mentorstvo ena na ena. Po drugi strani pa se od ljudi tudi več zahteva. Ne nazadnje smo si zastavili smele cilje in začrtano pot, kar je lahko tudi pozitivna motivacija za vse.«

In prav o čvrstosti in uigranosti, ki so jo nagovarjali gostitelji, je potekal ves večer v ljubljanski Unionski dvorani. Zračne akrobacije sta izvajali Dana Auguštin na svileni tkanini in Elisa Tessarotto na trapezu. Za pravo energično bombo in kot uvod v kulinarično razvajanje pa sta tristoglavo družbo pospremila Rok Golob in Aleksandra Josić s skupino King Foo. vl