Podjetje je prodrlo na trg s pametnimi podlogami za jogo z vgrajenim čipom, s katerim je mogoče odkleniti aplikacijo z vodenimi napotki za vadbo, dihalnimi tehnikami in meditacijo. Ker je njena ljubiteljica, je joga zanjo srečna izkušnja, pravi Rebeka Vegelj, ki je to izkušnjo želela deliti z drugimi, tudi tistimi, ki o jogi doslej niso razmišljali. »Vedno sem naletela na podloge za jogo temnih barv, želela pa sem si vadbo približati vsem s svežimi pastelnimi barvami – melonino in limetino, in dizajnom, ki ni suhoparen. Podloga je v kombinaciji z aplikacijo, ki jo še dopolnjujemo, pravzaprav vse, kar potrebujemo za vadbo doma.«

Začetek v ABC pospeševalniku

Joga je danes trend, ki postaja »mainstream«, ljudem, ki jo vadijo in na tak način investirajo vase, pa pomeni zelo veliko in so za kakovosten izdelek pripravljeni plačati več. Vegljeva se je pred dobrima dvema letoma z idejo za pametno podlogo za vadbo joge povezala s hrvaško oblikovalko Jeleno Šangarelo in Lukom Malijem s fakultete za elektrotehniko, ki je poskrbel za tehnološko plat projekta. Oba sta soustanovitelja podjetja Melon & Lime. »Razvoj izdelka, če si omejen s sredstvi, je dolgotrajen,« pove Rebeka Vegelj, projekt pa je dobil pospešek prav v ABC pospeševalniku, kjer je startup začel svojo pot, in na konferenci Podim, kjer so za predstavitev naredili prototip.

Ker podjetje v Evropi ni našlo proizvajalca, je Rebeka Vegelj z načrti odšla na Kitajsko, od koder je lani spomladi prispela prva pošiljka pametnih podlog. Informacije o novem izdelku so razširjali predvsem na spletni strani in v družbenih medijih, v zadnjem času pa se bolj posvečajo organiziranemu marketingu. Podloge in dodatni izdelki, kot so brisačke, trakovi in kocke za jogo, so na voljo v spletnih trgovinah (kmalu tudi na Amazonu) in studiih za jogo, kupci pa so večinoma iz Slovenije, Hrvaške, Velike Britanije, Nemčije in Poljske. Podjetje je na tuje trge prodrlo bolj po naključju, po zaslugi družbenih medijev, zdaj pa se na želene trge usmerja bolj ciljno.

Cilj: skupnost jogistov

»V začetku si za vse sam, ko pa pokažeš dovolj vztrajnosti, volje in nekaj rezultatov, se stvari začenjajo počasi postavljati na noge – lažje pridobiš sodelavce in investitorje,« pove Vegljeva, ki dodaja, da podjetništvo ni le razvoj izdelka in nato njegova prodaja, pač pa je treba razmišljati celovito – od dokumentacije, vključujoč morebitne certifikate, in marketinga do priprave celotne marketinške strategije. »Ko vidiš, kako se obnaša trg, dodajaš nove stvari.« Tako je cilj podjetja ustvariti skupnost ljudi, ki vadijo jogo, in prek brezplačne aplikacije Me Time, za katero so nasvete prispevale slovenske in hrvaške voditeljice joge, povezovanje s sovaditelji in medsebojna izmenjava izkušenj.

»Verjetno so dosedanji rezultati predvsem odsev delovne etike, želje po tem, da tudi na videz nepomembne stvari izgledajo lepo in se vključijo v celotno vizualno in komunikacijsko zgodbo znamke,« poudarja Rebeka Vegelj in doda, da je šlo pri projektu za veliko željo, zavedanje, da imata s soustanoviteljico Jeleno večino potrebnega znanja in da sta bili pripravljeni naučiti se neznanega, pa tudi za veliko mero (pozitivne) norosti. Na vprašanje, kako kot ženska počuti v poslovnem svetu, pa odgovarja: »Punce imamo vse, kar imajo fantje, od iznajdljivosti do zmožnosti učenja, mogoče nam manjka le malce poguma.« Ženskam polaga na srce, naj jih dejstvo, da v svetu zagonskih podjetij prednjačijo moški, ne zaustavi.