Zakaj je tudi kodiaq dobil različico RS?

Moral jo je. Trg športnih terencev je v porastu, zmogljivi predstavniki niso več nobena redkost, zato smo samo sledili razmeram in zahtevam kupcev. Je pa tudi neko logično nadaljevanje produktne ofenzive v tem segmentu. Ohranja pa vse prednosti kodiaqa, ki so oplemenitene z nekaj več športnosti in seveda še boljšo dinamiko.

Kakšna bo torej njegova vloga v Škodinem prodajnem programu?

Za zdaj pomeni vrh ponudbe. Veliki SUV-ji namreč niso nujno le veliki in udobni, so lahko tudi zelo dinamični. Glede na prodajo drugih naših modelov smo zaznali, da iščejo tudi bolj zmogljive različice, octavia RS je sicer malce drugačen primer, pa vendarle. Z njo smo tudi pomladili naše kupce, v povprečju so stari 43 let in s tem do deset mlajši od kupcev drugih naših vozil. To je zelo pomembno, saj podobno pričakujemo tudi pri kodiaqu. Da bodo kupci mlajši, kajti le tako se lahko boriš s konkurenco.

Ali bi pri razvoju kodiaqa RS lahko šli še bolj v športnost?

Seveda, a to ni bil naš cilj. Hoteli smo obdržati udoben avtomobil, ki je tudi vsakodnevno uporaben. Združili smo dva svetova, kajti ni nujno, da dinamične lastnosti res potrebujemo vsak dan. Zato je nekakšna umirjena zmes različnih lastnosti in ne želi biti ekstremist. Svojih zmogljivosti tudi ne želi preveč odločno pokazati, dizelski motor pa to le še podčrta. Tudi pri ocatavii RS je dizelski motor močno zastopan, zatorej je v kodiaqu RS naravnost idealna rešitev.

Koliko časa je nastajal kodiaq RS?

Že dolgo smo ga imeli v glavi, počasi smo ga razvijali, nekako vzporedno z običajnim kodiaqom. Ko pa smo dobili zeleno luč, je šlo zelo hitro. Ni pa bilo enostavno, pa ne s tehničnega vidika, ampak zaradi nekaterih posebnosti v vozilu. Ne boste verjeli, koliko časa smo porabili, da smo vse prepričali, da ima kodiaq RS zdaj rdeče zavorne čeljusti. Take stvari seveda zahtevajo svoj čas, ker moramo vseeno ostati zvesti tradiciji. A nam je uspelo tudi to podrobnost pripeljati do serijske različice.

Kako pa boste pri Škodi nadaljevali projekt RS?

Koncepti že nastajajo in smo enega tudi že predstavili. Zadeva se razvija sproti, imamo neko vizijo, ki jo zdaj počasi uresničujemo. Menimo, da je to prava smer. Zagotovo lahko rečem, da bo kodiaq RS dobil brate in sestre, a kaj več v tem trenutku še ne moremo povedati. Kodiaq si je zaslužil različico RS, saj je tudi določen prispevek k imidžu znamke. az