Ko je Johannes Gutenberg v 15. stoletju izumil tisk s premičnimi kovinskimi črkami, se verjetno ni zavedal, kako močna lahko postane ena sama navadna črka. Pa pustimo ob strani, da je s tem in s časom prišla tiskana knjiga med širši krog ljudi. Ampak prav fascinantno je, kako lahko tako hitro in enostavno z eno samo črko opišemo tako rekoč vse. Ne verjamete? Ko nekdo ob avtomobilski znamki BMW samo reče ali zapiše M, se vse skupaj takoj postavi v povsem drugačno luč. Če je zraven v tej kombinaciji še številka, lahko takoj ugotovite, v katere dimenzije se podajate. S črko M torej ni šale, sploh pa ne, če se vam predstavi v kombinaciji s številko 5.

Petica je namreč avtomobil, pri katerem že v osnovi le stežka najdete kakšno stvar ki vam ne bi bila všeč. Oblikovno je zdaj nekoliko bolj umirjena, mogoče se vrti celo preveč v nekem sivem območju, kajti očitno so si BMW-jevci zamislili, da sedanja petica M ne sme preveč izstopati. Mogoče je tako tudi prav, vseeno pa bi kakšno podrobnost lahko pustili ali jo bolj poudarili. A da ne bo pomote, to seveda ne pomeni, da je z njim kaj narobe, le da bi mogoče vse svoje zmogljivosti lahko malce bolj samozavestno pokazal tudi še kje drugje.

V notranjosti se zgodba skorajda ponovi, ergonomija je odlična, prav tako udobje, vse skupaj se dobesedno zlije okoli voznika in potnikov ter tako naredi potovanje še veliko bolj udobno, kot že je. Voznik bo, ko se bo prebil mimo najrazličnejših nastavitev, naravnost užival, kajti sodobni elektronski pripomočki, pa naj bodo za varnost ali udobje, so na ravni, ki se znamki in avtomobilu enostavno mora podati. Zares pravih užitkov, če tega avtomobil noče pokazati navzven, pa so potniki deležni navznoter. Poleg že omenjenega udobja z vrhunskimi materiali sta tukaj motor in menjalnik, ki ne more pustiti tako rekoč nobene želje neizpolnjene. In če smo se najprej navduševali nad črko, se lahko zdaj nad še eno enomestno in eno trimestno številko. Enomestna 8 namreč pooseblja menjalnik, ki je več kot kos svoji nalogi – osem prestav deluje odlično in vidi se, da so imeli vmes prste inženirji, ki vedo, kaj pomeni dinamika. To velja tudi za motor. Osemvaljnik s 4,4 litra delovne prostornine namreč zmore 441 kilovatov (600 KM), kar je že samo po sebi impresivno, še bolj pa postane med vožnjo. A pozor, če ne želite dinamike ali hitre vožnje, je tudi povsem običajna vožnja s tem agregatom pravi užitek. Umirjen, vsakodneven, zanesljiv. Ko pa stopite na stopalko za plin… Ah, tukaj je potrebne veliko več previdnosti in zdrave pameti. Kajti M5 zmore veliko več, kot bi pričakovali, to pa lahko postane v rokah neizkušenega ali preveč lahkomiselnega voznika presneto nevarno. Petica namreč pospešuje impresivno (3,4 sekunde do stotice), česar se zaradi odličnega podvozja in počutja v kabini sploh ne zavedate. Hitro postane prehitra za vsakdanji promet. Voznik mora namreč v tem primeru še bolj napeti vsa svoja čutila in začeti brati misli kakšnega tovornjakarja na avtocesti ali kakšnega počasnejšega soudeleženca v prometu, kajti nenadoma se lahko eden ali drugi dobesedno nariše pred nosom vašega avtomobila.

Zatorej, pamet v roke, BMW M5 je namreč izredno hiter, a tudi udoben, žal pa vse prej kot cenovno dostopen avtomobil. Že osnovna cena je vrtoglavih 158 evrskih tisočakov, cena testneža pa je bila že na meji verjetnega – 204.268 evrov. Seznam dodatnih želja je pač dolg, BMW pa rad usliši vaše prošnje. Torej je bilo samo dodatne opreme za en izredno dober avtomobil. BMW M5 veliko obljublja že sam po sebi in nato presneto veliko tudi ponudi. Pod pogojem seveda, da se zavedate pomena kombinacije črke M in številke 5…