Prejšnji teden je pojasnila, da dokument še ni pripravljen, kot je treba. »Prejšnje vodstvo ministrstva mi je večkrat zatrdilo, da je vse pripravljeno za začetek gradnje, a je moja ekipa žal kar hitro ugotovila, da vse ni tako rožnato.« Dokument je še zadnja ovira, ki preprečuje, da Kolektor začne gradnjo cest ob predvideni trasi železnice, torej tako imenovana pripravljalna dela.

V projektni družbi 2TDK, ki jo vodi Žarko Sajič, zatrjujejo, da je priprava investicijskega programa »v sklepni fazi, sestanki in usklajevanja v zvezi s tem potekajo tako rekoč vsakodnevno, saj mora investicijski program vsebovati natančne številke, predvsem pa odgovoriti na ključne dileme v zvezi z investicijo«. Pričakujejo, da bosta nadzorni svet 2TDK in projektno-finančni svet investicijski program obravnavala »še ta mesec«, vlada pa predvidoma januarja prihodnje leto. Enak časovni razpored je predvidela tudi ministrica.

Investicijskega programa v 2TDK sicer ne pripravljajo sami. Direkcija za infrastrukturo, ki je za projekt skrbela do junija letos, je pridobila 2,58 milijona evrov evropskih sredstev za sofinanciranje študij in finančno pripravo izvedbe investicije. Tako je direkcija januarja na razpisu izbrala 829.600 evrov (z DDV) vredno ponudbo družbe Deloitte in ji zaupala izdelavo investicijskega načrta. ah