Kot opozarjajo organizatorji plakatne akcije, je kljub znanim škodljivim posledicam za živali, ljudi in okoljevarstvenim opozorilom, v decembrskem času uporaba petard in drugih pirotehničnih sredstev še vedno precej prisotna.

Kreativni direktor agencije Luna Tine Lugarič je akcijo opisal kot celostno, saj izpostavlja posledice metanja petard in raket za živali. Izpostavil je, da največji stres ob tem doživljajo psi. »Tako kot oni in druge živali tudi mi ne maramo petard. Upamo, da bo letos čim več ljudi reklo 'Petarde? Ne, Hvala!',« je poudaril.

Letos aktivacija tudi na družbenih omrežjih

Po lanskoletnih stripovskih junakih so tokrat v glavnih vlogah tri živali, ki so lahko človekov najboljši prijatelj, v prazničnem času pa ravno zaradi človekove zabave tudi najbolj trpijo. To so pes, maček in ptič. Kot so pojasnili, se s sporočili na plakatih obračajo neposredno na posameznika in izpostavljajo posledice, ki jih ima lahko za živali pokanje petard in raket.

Letos akcija poleg aktivnosti na šolah, plakatov, tiskanih, radijskih in kino oglasov prvič vključuje tudi posebno aktivacijo na družbenih omrežjih, kjer bosta priljubljena mlada vlogerja presenetila vse gledalce in jim na ta način dostavila sporočilo kampanje, so še zapisali v sporočilu za javnost.