Druga dva velika finalista izbora sta bila še Optiweb s svojo optikulturo oziroma zgodbo motivacije, ki zaposlenim poleg zaposlitve ponuja tudi odlično izkušnjo, ter Zavod Ypsilon s programom Made with Y, ki povezuje deležnike za lažji vstop mladih na trg dela.

Argeta se je z zaščito barve kot blagovne znamke pridružila skupini 0,03 odstotka blagovnih znamk na svetu, ki jih javnost prepozna že zgolj po obliki, barvi ali vzorcu. Predsednik uprave Droge Kolinske Enzo Smrekar je kot prvi korak k uspehu izpostavil opolnomočenje sodelavcev, kot osnovo pa to, da so spoštovani in cenjeni. Vodja jim mora nato zagotoviti še sredstva, čas in prostor, da uresničijo svoje ideje, nato pa se lahko z njimi veseli uspehov. Kot eno od težav v Sloveniji je izpostavil pomanjkanje korporativnega sodelovanja. »Nismo nagnjeni k temu, da bi precej sodelovali. To je narobe,« je dejal. Glede prihodnosti pa je poudaril, da je Argeta uradno številka ena v Evropi, naslednji korak pa je številka ena na svetu.

Tudi druga dva finalista sta pozvala k sodelovanju. »Sam ne moreš narediti kaj veliko, treba je imeti okoli sebe ljudi, ki ti pomagajo,« je poudaril direktor in ustanovitelj Optiweba Miha Lavtar. Spomnil je, da prakse zagotavljanja zadovoljstva zaposlenih v Optiwebu niso znanstvena fantastika in so mnoge prenesli od drugod. Tako so tudi številna druga slovenska podjetja njihove prakse vzela za svoje. Podčrtal je tudi pomen tega, da vodilni prisluhnejo sodelavcem. V Optiwebu tako denimo zaposleni lahko pridejo na kavo z direktorjem. Direktorica Zavoda Ypsilon Manja Munda pa je poudarila pomen podpornega okolja, ki mladim pomaga zgraditi samozavest in samozaupanje. Prepričana je, da bo v prihodnje vse več mladih našlo svojo priložnost v podjetništvu, ki jim bo omogočilo opravljanje dela, ki jih veseli. Pri tem bosta pomembna večja ambicioznost in seganje onkraj meja države. sta