Namreč, v navedenih časovnih terminih vozi najpogosteje samo ena dvodelna garnitura oziroma en vlak, včasih sta dva. Običajno je vlak iz Kamnika prepoln že na 4. kamniški postaji (postaja Duplica - Bakovnik) in je potnikom na naslednjih postajah večkrat otežen vstop na vlak, kaj šele, da najdejo prosti sedež.

V SŽ dobro veste, da je stanje nevzdržno, saj vas potniki opozarjamo po telefonu in elektronski pošti, poleg tega dobivate dnevna poročila (opozorila) o razmerah od vaših zaposlenih (sprevodnikov in sprevodnic), ki morajo zaradi vaše arogance in neodgovornosti neupravičeno prenašati razburjene potnike. Vlak je dobesedno tako natrpan, da enostavno sprevodniki in sprevodnice niso zmožni opraviti svojega dela.

SŽ so letos aprila podpisale pogodbo za nakup 26 novih potniških garnitur s švicarskim podjetjem Stadler. Resnično sem navdušen nad novimi vlaki, vendar v letošnji majski reviji SŽ Nova proga ob predstavitvi Stadlerjevih vlakov navajate, da bodo ti začeli voziti predvidoma konec leta 2019. Ali to pomeni, da se bomo na kamniški progi stiskali še eno leto?

No, med potniki smo tudi adrenalinski navdušenci in verjetno bi tudi uporabili srfanje na strehi vlaka, vendar boste morali vlake dodatno opremiti z lestvami. Dokler se ne pripeljejo stadlerji.

Zato ponovno apeliram na pristojne organe, da se normalizira potniški promet na kamniški progi, in vas seznanjam o tem, da sta ob navedenih urah obvezno potrebna dva vlaka. V primeru, da problem ne bo rešen, bo to pomenilo, da so na odgovornih položajih potrebne zamenjave.

Seveda upam, da na drugih slovenskih progah potniki nimajo takšnih težav. Vsekakor s primerom kamniške proge SŽ ne širijo priljubljenosti potniškega prometa in ste potnikom dolžni zagotoviti normalne razmere prevoza.

Vljudno tudi vabim funkcionarje pristojnih organov, slovenske medije in nove župane občin, po katerih poteka kamniška proga, da se sami prepričajo o nevzdržnih razmerah.

Miha Veladžič, Kamnik