O takšni izkušnji priča Lauren Frederick, ki se na začetku svoje modne poti ni počutila dobrodošlo, saj njena postava ni ustrezala merilom agentov. Ti so želeli, da bi imela manj kilogramov in ožje boke. Ko je spremenila svoje telo, se je v modni industriji zgodilo nekaj nepričakovanega, poroča Dailymail. »Naenkrat nisem bila več preveč široka, ampak premalo, da bi lahko delala kot model za obilnejše postave. Bilo je noro,« je povedala 27-letnica. »Vprašali so me, če bi pristala na to, da me obložijo, z neke vrste penastimi oblogami, da bi bila videti obilnejša. Ta ideja mi ni bila nikoli všeč, saj so to na fotografijah opazili tudi moji prijatelji. Vse skupaj je bila velika laž,« je dodala.

Nekateri očitajo promocijo debelosti

Več kot očitno je, da modna industrija vedno najde način, da nas pretenta. In očitno gre ta iz enega ekstrema v drugega. Medtem, ko bi morali vzpodbujati in promovirati tudi ženske s konfekcijsko številko 38 ali 40, se je sedaj zadeva sprevrgla v to, da se promovira nezdrav način življenja in debelost, za razliko od preteklih anoreksičnih modelov. Na to opozarja tudi kritik, ki je revijo Cosmopolitan obtožil pretiravanja. »S sloganom »debelost je lepa« vzpodbujajo ženske k načinu življenja, ki jih bo pripeljal do močnejše postave in posledično slabo vplival na njihovo zdravje,« je povedal kritik Piers Morgan.

Na ameriškem kanalu je nastal dokumentarec, ki je prikazal ozadje delovanja agencije Milk Management in življenje modelov z oblinami. Ti ne podpisujejo pogodb le z modnimi hišami, ampak tudi z največjimi svetovnimi modnimi agencijami. Najboljši modeli lahko na dan zaslužijo tudi do 20 tisoč dolarjev.

Modele iščejo kar v McDonald'su

Tradicionalno naj bi agencije sveže obraze iskale v trgovinah kot so Topshop ali na glasbenih festivalih, a se danes sprehodijo kar do McDonaldsa, saj »imajo močnejša dekleta rada hamburgerje,« je povedala Anna Shillinglaw, vodja agencije. »Časi so se spremenili. Načeloma nisem nikoli iskala novih deklet v McDonald'su, a sem enkrat opazila, da je tam veliko lepih deklet,« je še dodala. V njeni agenciji je polovica močnejših deklet in polovica s standardno postavo. »Močnejši modeli morajo nositi vsaj konfekcijsko številko 44, da lahko padejo v to kategorijo. Zelo težko jih je najti, saj mora biti razporeditev oblin po celem telesu enakomerna,« je razložila Shillinglawova.

Večja konfekcijska številka prinese več denarja

Za oddajo je spregovorila tudi 20-letna Sonny Turner, ki je Anno ob prihodu na avdicijo čisto prevzela. Takrat je nosila številko 44, zato so jo prosili, če jo lahko obložijo, da bo videti debelejša. »Čez čas sem dosegla konfekcijo 48, zato mi tega ni bilo potrebno več početi. Večkrat sem zahajala v McDonald's in se tako tudi zredila. Če bi bila moja postava ista kot na začetku, zagotovo ne bi služila toliko denarja in dobivala toliko ponudb,« je povedala Turnerjeva.

V preteklih mesecih je veliko deklet sklenilo pogodbe z velikimi podjetji. Sonny se bo pojavila na oglasnih panojih za Primark, ASOS in Body Shop.

Suha dekleta iz katalogov še niso pozabljena

In čeprav se zdi, da se ljudje zavedajo, da vse ženske ne nosijo konfekcijske številke 38, Anna dodaja, da »oblikovalci večkrat pozabijo na to ali pa se ne želijo prilagoditi temu«. Svoja dekleta je skušala spraviti tudi na modno pisto Londonskega Fahion Weeka, a ji to ni uspelo. Dojemanje različnih postav se spreminja v Milanu in Parizu, kjer sodelujejo tudi močnejše punce, a v Londonu ni premika. To zagotovo kaže, da suho ni pozabljeno, ampak je le dobilo močnejšo konkurenco.