Tehnološki park Ljubljana z razvojem njihovih vodij pomaga scaleupom, podjetjem, ki so že dokazala globalno konkurenčnost, in ustvarjajo veliko delovnih mest z visoko dodano vrednostjo, na njihovi globalni poti. Kot je v uvodu poudaril gostitelj srečanja dr. Jernej Pintar, graditelj tehnološke skupnosti v Tehnološkem parku, so ravno tehnološka podjetja in tehnološka skupnost tista, ki širijo zanimanje mladih za tehnološke poklice. Ob tem so pomembni projekti, kot sta predstavitev robotike v šolah z mednarodnim programom Robotska First Lego liga pod vodstvom Natalije Premužič in projekt Edite Krajnović iz podjetja Mediade Inženir bom, ki mlade navdušujeta za tehnološke poklice.

Osrednja točka srečanja Top Tech je bila okrogla miza - ognjeni obroč, v katerem sta sodelovala Mark Pleško iz Cosylaba in Andrej Mertelj iz Datalaba. Obe podjetji delata mednarodno in imata več sto zaposlenih. Tema pogovora so bile poleg poslovnih in tehnoloških izzivov tudi napake, ki so del poslovanja, saj brez učenja o tem, kaj deluje in kaj ne, podjetje ne more biti uspešno. Tudi uspešna podjetja delajo napake (ali imajo zgolj smolo), ki jih stanejo na milijone evrov, sta priznala Pleško in Mertelj, vendar brez tveganja ne gre, sicer pa je mogoče izgubo na enem trgu nadomestiti na drugih trgih.

Izziv večera so dobili globalni podjetnik, predsednik uprave podjetja Droga Kolinska in direktor strateškega poslovnega področja v Atlantic Grupi Enzo Smrekar ter vodji zagonskega podjetja za genske raziskave Geneplanet Marko Bitenc in Matjaž Petrovič, ki so morali pripraviti fiktivni načrt za investicijo na azijskem trgu. Središče načrta je gradnja blagovne znamke s čustvenim nabojem ter ekosistemom sorodnih produktov, ki ta čustveni naboj še okrepijo. Smrekar je predlagal, naj podjetje ne gradi le blagovne znamke produkta, temveč znamko delodajalca, ki bo ključen trend naslednjih nekaj let, saj se boj za dobre kadre v Sloveniji in tujini vse bolj razvnema.