Organicer je skovanka iz angleških izrazov organizer (rokovnik) in nice (lepo), saj so njegovi snovalci prepričani, da je rokovnik zaradi zasnove ne le priročnejši od klasičnih ali digitalnih, temveč tudi lepši. Pametni rokovnik povzdigne zapiske na povsem novo raven, in sicer tako, da premosti vrzel med ročnimi in digitalnimi zapiski. Na videz se sicer bistveno ne razlikuje od drugih rokovnikov, opremljen pa je s kodami QR, ki omogočajo prenos zapiskov s papirja v aplikacijo na pametnem telefonu. Ta deluje na obeh platformah – ios in android. Digitalizirane podatke je mogoče preprosto urejati, nastavljati opomnike ali vnose deliti z drugimi uporabniki.

Prednosti analogno-digitalne zasnove

Na vprašanje, ali je v digitalnih časih analogno-digitalna zasnova bolj prednost ali je lahko tudi pomanjkljivost, ekipa, ki jo sestavljajo David Sovec, Ines Mulec, Nika Starovašnik in Saša Šegula, odgovarja, da imata tako analogni kakor tudi digitalni svet svoje prednosti. »Na eni strani je fizični planer, ki s svojo naravo ročnega zapisovanja omogoča osebi, da zapisane informacije lažje in učinkoviteje procesira ter si jih hitreje zapomni, kakor tudi to, da je fizično načrtovanje bolj kreativno in osebno,« utemeljuje David Sovec. »Digitalni svet na drugi strani pa ponuja lažje urejanje, dopolnjevanje in brisanje zapisanega, kakor tudi hitro in enostavno deljenje z drugimi ter nastavljanje opomnikov. Organicer kot hibrid združuje oboje in osebi omogoča tisto obliko načrtovanja, ki ji najbolj ustreza.«

Zamisel za pametni rokovnik se je porodila, ko je Ines kot študentka iskala popoln rokovnik, a ga ni našla. Opazila je, da je fizični planer še vedno temeljno orodje načrtovanja večine študentov, rokovniki pa imajo še vedno potencial tudi kot poslovna darila. David se namreč že skoraj desetletje v lastnem podjetju ukvarja z digitalnim tiskom in grafičnim oblikovanjem, njegova tiskarna pa ob koncu leta natisne veliko rokovnikov. Delovna miza v njegovi pisarni je bila vedno polna listkov in neurejenih papirjev, medtem ko si je vse svoje sestanke vestno beležil v mobilni aplikaciji. Tako sta Ines in David ugotovila, da bi rokovnik, ki združuje analogni in digitalni svet, bistveno izboljšal njuno življenje in produktivnost. Z znanjem na področju oblikovanja in informacijske tehnologije sta se lotila dela in tako se je lani rodil organicer.

Možnosti za nadaljnji razvoj ideje

Ekipa je v razvojni fazi projekta izbrala in povabila k sodelovanju izkušeni partnerski podjetji, ki bosta natisnili rokovnik in razvili aplikacijo. Prve rokovnike želijo odposlati konec novembra, aplikacija pa bo začela delovati najpozneje prvega januarja prihodnje leto. Kot pravi Ines Mulec, zbrana sredstva iz kampanje, skoraj 30.000 dolarjev, niso dovolj, zato so našli še druge vire financiranja. »Samo aplikacija stane slabih 50.000 evrov, vendar bo strošek vsako leto, ko bomo izdali nov organicer, toliko nižji, saj je aplikacija enkraten strošek, plačali bomo samo za tisk rokovnika. Načrtujemo, da bomo takoj v začetku prihodnjega leta izdali še poslovno različico organicerja brez koledarja, tako da si bo vsak uporabnik rokovnik, ki ni omejen na koledarsko leto, prilagajal po želji. Mislim, da ima naša ideja lepo prihodnost, saj se lahko razvije še vrsta specifičnih rokovnikov, kot je na primer šolski, omejen na študijsko leto, ki ga prav tako načrtujemo.«