Zadnjo dirko motociklističnega svetovnega prvenstva v razredu motoGP bo v Valencii odpeljal Hondin dirkač Dani Pedrosa, ki se je prve zmage veselil že leta 2002, vsega skupaj pa je v karieri zmagal 54-krat, od tega 31-krat v razredu motoGP, in kar 153-krat stopil na zmagovalne stopničke. Pika na i so bili seveda trije naslovi prvaka, a v zadnjih letih je bil več kot očitno v senci moštvenega tovariša Marca Marqueza, kateremu je Hondin motocikel precej bolj ustrezal kot majhnemu in lahkemu Pedrosi. Zato se je Španec odločil, da bo zdaj končal z aktivno dirkaško kariero, da pa bo ostal povezan z motociklizmom, saj bo deloval kot testni in razvojni voznik ekipe KTM.

In tako kot za Pedroso je tudi za ostale tekmece Marc Marquez nerešljiva uganka, ki je letos v obup spravljala kar nekaj najostrejših tekmecev, na primer oba dirkača Yamahe. Sicer sta se Maverick Vinales in Valentino Rossi na zadnjih dveh dirkah zelo solidno odrezala, Vinales je uspel celo zmagati, Rossi pa je na zadnji dirki podlegel pritiskom Marqueza in si privoščil padec, ki ga je stal zmage. »Najhuje od vsega je, da še vedno ne razumemo povsem, zakaj smo počasni in zakaj smo bili nenadoma hitri. Res pa je tudi, da v ekipi marsikaj ne deluje, zato bomo to v naslednji sezoni spremenili, prestrukturirali bomo ves ustroj, na odgovorna mesta postavili nove ljudi, predvsem pa moramo izboljšati komunikacijo z matično tovarno,« je prepričan Valentino Rossi. Zanj mnogi pravijo, da je sicer lahko hiter, da pa že čuti tudi svoja leta, saj ni več, za dirkaške pojme, med najmlajšimi. A vsekakor Italijan še ni za v staro šaro.

Z Marquezom pa ima poseben odnos tudi podprvak Andrea Dovizioso, ki je z omenjenim Rossijevim padcem prišel drugo leto zapored do te uvrstitve, za katero sicer pravi, da je zaslužen, da pa ni vse tako, kot so si želeli, saj so imeli letos res konkurenčen motocikel, ki ga je pomagal razvijati tudi nekdanji prvak Casey Stoner, ki ob koncu sezone ne bo podaljšal pogodbe z Ducatijem kot razvojni voznik. »Z Marquezom sva letos poskrbela za nekaj zanimivih dirk. Ne glede na vse sva ohranila neko potrebno spoštovanje drug do drugega. Zdaj mislim, da vem, v čem je njegova skrivnost za uspeh. Poleg tega, da ga Honda podpira na celi črti, je njegova največja prednost to, da se razvija in napreduje iz dirke v dirko. Nenehno je v fazi razvoja. Do sedaj je osvojil sedem naslovov prvaka, pet v razredu motoGP, a se še vedno želi učiti.« Dodal je, da nima težav z njegovo agresivno vožnjo, saj tudi Dovizioso na stezi ni puščal tekmecem veliko prostora, ampak z Marquezom je bilo vsaj letos tako, da sta se znala športno spopasti za vsak centimeter asfalta. »Če vozimo na zgornji meji, se vedno lahko kaj zgodi. Ne moti me njegov način vožnje, takšen pač je. Je pa res, da moraš kar predvidevati, kaj želi storiti in doseči, in se na to pripraviti. Vedno bolje ga poznam, zato sem prepričan, da bomo naslednjo sezono še bolje pripravljeni.« A pripravljena bo tudi Honda, saj se namesto Pedrose k ekipi seli Jorge Lorenzo, ki si pri Ducatiju ni nabral ravno veliko prijateljev, zato še ostaja odprto vprašanje, kakšen bo njun odnos z Marquezom. Tako mirno, kot je bilo za časa Pedrose, zagotovo ne bo več.