Družabna igra Monopoly je bila od nekdaj priljubljena v gospodinjstvih po vsem svetu. Čeprav je mnogokrat med seboj sprla očete in hčere, dedke in vnuke ter sestre in brate, njena popularnost še danes ni upadla. Od leta 1935, ko je Monopoly prvič izšel v obliki, kot ga poznamo danes, je bilo narejenih že veliko verzij in posodobitev. Kakorkoli spremenjena, pa je družabna igra vedno temeljila na kupovanju posesti, pobiranju vstopnine in spretnosti z denarjem.

Da bi sledili modernim trendom in odraščajoči generaciji milenijcev (od leta 1981 do 1996) pa so pri podjetju Hasbro za šalo razvili Monopoly, ki ne temelji na materialnih izmenjavah. Namesto trgovanja z denarjem in nepremičninami, lahko v igri za milenijce nabirate izkušnje. »Pozabite na nepremičnine. Tako ali tako si jih ne morete privoščiti,« pravi napis na izpostavljeni strani embalaže.

Predmeti, brez katerih milenijci ne bi preživeli: sončna očala in slušalke

Namesto, da bi lastniki posesti od svojih soigralcev pridobivali denar, posameznik nabira izkušnje, kot so danes priljubljeni način potovanja couchsurfing, ko gostitelji po celem svetu popotnikom na internetu nudijo zastonj prenočišče, tridnevni glasbeni festival, ali pa obrok v veganski restavraciji. Na poti lahko pridobite tudi razne predmete, brez katerih bi si danes življenje težje predstavljali: sončna očala in slušalke.

»Denar ne more vedno kupiti dobrega časa, so pa izkušnje, ne glede na to ali so dobre ali slabe, tiste, ki za vedno ostanejo v spominu,« pravi opis igre na strani ponudnika Wallmart.

Igro je na police postavil ameriški trgovec Wallmart, prodaja pa se za 19.82 dolarjev. V Slovenijo je trenutno ni moč naročiti.