Največji 24-urni nakupovalni dan na svetu, ki je tokrat potekal že desetič, se je začel v zgodnjih urah v nedeljo in je ponovno podrl lasten rekord, saj so kitajski spletni kupci izkoristili promocijske cene in nakupovali vse od elektronike do gospodinjskih pripomočkov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Prodaja se je zvišala za 27 odstotkov, medtem ko je lani poskočila za 39 odstotkov. Prodaja na Kitajskem je sicer stabilna, vendar so obeti negotovi zaradi upočasnjene gospodarske rasti in zaskrbljenosti v luči trgovinske vojne z ZDA. Cena delnice Alibabe, ki se je lani podvojila, je letos padla za 16 odstotkov.

Dan samskih po vzoru črnega petka

Dan samskih, ki je bil prvotno zamišljen kot neuraden praznik za vse neporočene na Kitajskem, je Alibaba pred desetletjem izkoristila za promocijo po zgledu ameriškega nakupovalnega praznika črnega petka. Zaradi vedno večje priljubljenosti plačevanja prek pametnih telefonov na Kitajskem se je zamisel zelo dobro prijela.

Alibaba je v začetku meseca rahlo znižala napoved svojih letnih prihodkov, predvsem zaradi negotovosti kupcev glede gospodarskih obetov, vendar v podjetju ostajajo optimistični, saj Alibaba predstavlja vedno nove pobude.

Poleg širitve čez ocean spletni trgovec na Kitajskem nadaljuje z vlaganji v »novo prodajo«, pri čemer gre za optimizacijo prodaje v prodajalnah in spletnih storitev.

Paradni konj tega novega koncepta je živilska trgovina Hema, ki jo je Alibaba ustanovila leta 2015, in kjer lahko kupci nakupujejo na tradicionalen način, v lokalu tudi obedujejo, izdelke pa lahko nakupujejo tudi prek spleta.