Kot je poročala agencija Reuters, sta Easyjet in Wright Electric že uspešno preizkusila električno dvosedežno letalo, zdaj pa sta letvico postavila višje in se lotila devetsedežnega.

»Letenje na elektriko postaja resničnost in že lahko predvidevamo prihodnost, ki ne bo več odvisna le od letalskega goriva,« je poudaril generalni direktor Easyjeta Johan Lundgren.

Do leta 2027 želi britanski prevoznik električna letala uvesti na linijah, dolgih do 500 kilometrov, kar bi med drugim omogočilo lete med Londonom in Amsterdamom na električni pogon.

Prihranili bi pri gorivu

Easyjet želi z elektrifikacijo flote prihraniti pri gorivu, ki letalskim prevoznikom predstavlja najvišji strošek, hkrati pa zmanjšati škodljive izpuste in hrup. V skrbi za okolje že izvaja nekatere druge ukrepe; med drugim pomlajuje vozni park, saj nova letala porabijo manj goriva in so manj hrupna.

Wright Electric trdi, da bodo električna letala tišja za 50 odstotkov, letalski prevozniki pa bi pri nakupih in upravljanju z njimi lahko prihranili deset odstotkov. Cilj leta 2016 ustanovljenega podjetja je, da bi v 20 letih za krajše lete uporabljali le še električna letala.