V dneh pred topovsko salvo, ki označi start regate, je z obeh strani slišati veliko spodbudnih besed o sožitju na območju, ki ga je nekoč prevevalo drugačno vzdušje. Na Tržaškem se vse bolj zavedajo vloge in prisotnosti Slovencev v gospodarskem, kulturnem in družabnem življenju, slednji ponujajo roko sodelovanja tudi s prekinitvijo polemik o imenu prireditve. »Organizatorji si prizadevajo za to, da Barkolana postane v svetu uveljavljena blagovna znamka in prav je, da njihovo željo spoštujemo,« poudarja glavni koordinator Združenja slovenskih športnih društev v Italiji

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.