Trompenaars je svetoval multinacionalkam Shell, BP, Philips, Heineken, Mars, General Motors, Nike, Merrill Lynch in drugim pri reševanju njihovih poslovnih in kulturnih dilem, zlasti na področjih globalizacije, združitev in prevzemov, kadrovskih rešitev in vodenja. Dvakrat je bil uvrščen na lestvico globalno najpomembnejših in najaktualnejših poslovnih mislecev na svetu, ki jo vsaki dve leti predstavi organizacija Thinkers50. Intervju z nizozemskim »poslovnim gurujem« smo naredili po njegovem – z duhovitimi dovtipi in praktičnimi nasveti začinjenem – nastopu v Ljubljani na sept

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.